"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Tuesday, August 26, 2008

Terima Kasih Permatang Pauh

Keputusan Rasmi Pilihanraya Kecil P-044 telah dikeluarkan di Maktab Tengku Bainun & kemenangan berpihak kepada Parti KeADILan Rakyat dengan undi sebanyak 31,579(tiga puluh satu ribu lima ratus tujuh puluh sembilan) mengatasi undi Barisan Nasional yang mendapat undi sebanyak 15,045(lima belas ribu empat puluh lima)

Dengan itu Parti KeADILan Rakyat menang pilihanraya kecil P-044 dengan undi majoriti sebanyak 16,534(enam belas ribu lima ratus tiga puluh empat).

Dengan ini kami para blogger yang berkampung di Permatang Pauh semenjak hari pencalonan mengucapkan jutaan terima kasih kepada keseluruhan penduduk Permatang Pasir atas pengorbanan tenaga usaha & penglibatan anda didalam Pilihnraya kecil yang amat besar maknanya kepada negara Malaysia tercinta.

Jasa & usaha anda telah kami lihat & akan terpahat didalam lipatan ingatan kami seumur hidup kami.terima kasih. terima kasih. terima kasih, terima kasih,terima kasih & terima kasih.

Malam ini kita melangkah setapak ke Parlimen, langkah ke Putrajaya makin hampir & Permatang Pauh adalah langkah pertama kita ke destinasi.

Hari ini 26hb. August, 2008 telah menyaksikan Permatang Pauh terpahat dalam sejarah perubahan untuk Malaysia.

Terima Kasih untuk semua, perjuangan kita belum berakhir selagi KERAjaan corupt ini belum tumbang.

Berjuang, berjuang, berjuang & terus berjuang...!!!

No comments: