"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Tuesday, August 26, 2008

Penyokong UMNO Merusuh: FRU Kepung Bangunan UMNO Semambu

Terkini - penyokong UMNO merusuh di Bangunan UMNO Semambu ketika ini.kami dimaklumkan bahawa para penyokong UMNO merusuh kerana TIDAK MENDAPAT BAYARAN UPAH atas kerja-kerja yang mereka lakukan semasa kempen Piliharaya Kecil P-044.

Ketika ini 4 buah trak FRU telah dihantar ke Bangunan UMNO Semambu untuk mengawal keadaan.

Diharap penyokong-penyokong Pakatan Rakyat yang berarak menyambut kemenangan Pakatan Rakyat agar TIDAK MELALUI KAWASAN TERBABIT kerana khuatir berlaku provokasi dari penyokong-penyokong UMNO yang sedang kepanasan.

Diberitakan bahawa para penyokong-penyokong UMNO telah mula berkumpul di Bangunan UMNO Semambu sejak petang tadi & keadaan mula menjadi kecoh & tidak dapat dikawal sebentar tadi sehingga memaksa pihak polis menghantar 4 buah trak FRU untuk mengawal keadaan.

Sape suruh hangpa sokong UMNO..?orang lain buat kerja ikhlas, hangpa buat kerja harap balasan...

Mampuih pi la hangpa...

2 comments:

Anonymous said...

salam saudara,
ni lah masaalah nyer bile kerja tak ikhlas tapi harap balasan berupa wang..

Anonymous said...

Jemput datang ke kepulauan padedoh di www.padedoh.wordpress.com
Salam Mr. Spy,

Sekarang puak BN akan menjadi seperti cacing kepansaan. Mark my words, depa akan self destruct..

Hari bukan sekadar Pek Moi yang tercundang

Konsep BN - HANCUR
Mesej BN - DITOLAK
Jentera BN - BREAKDOWN

Padedoh melihat akan berlaku kepincangan dalam UMNO. Keberangkalian UMNO - PAS bergabung pun dah nak sampai sifar, kerana buat apa kawan dengan depa.

Sekarang bermulalah rundingan damai diantara MP BN dengan DSAI. Tapi budak KJ tu, hmmm....