"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Saturday, August 16, 2008

Perjumpaan Blogger2 pro Re4ma-C.

Tepat jam 3:00pm berlangsungnya mejlis makan-makan & berkenal-kenalan disamping sedikit perbincangan startegi yang bertajuk - meruntuhkan KERAjaan BN dalam PRK P-044.

Antara yang hadir - Che'gu Bard, Mat Saman Kati, wakil Al-Banjari(kek sedap), Mat Comot, Malaysiabiz-Aloha, Hani Nasution, Seni Halus, Zorro Un-Mask, Acidburn(blog nama panjang), Panjang & lagi & lagi & lagi...tak leh cerita panjang...tengok gambar sudah..!
haninasutioan - ingat tak mai dah...
Hijat - lantak la cepat nasik tuh..!
Malaysiabiz-aloha & mat saman kati
mat saman kati - selamber... minggu ni berkampung kat P-044
Che'gu Bard - Rajin update blog tapi... ah... hangpa perati la sendiri kat blog Che'gu Bard...
matcomot - Kembar Hishamudin Rais + mat saman kati
Seni Halus & Zorro - Old Skowl Blogger...Idola Kami yang masih mentah...
Topengperak_Xinwugi - Ubah Cara Hidup, Ubah KERAjaan

2 comments:

Anonymous said...

gempak ah! semua tak nampak muka. misteri btol!

Anonymous said...

MSK tuh..aku tgk baju pon dh tahu sapa tuan dia...suka sgt baju tuh...baju feveret gamak nyer tuh....hehe