"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Tuesday, June 02, 2009

ADUN Paloh Mangsa Blogger Pendendam...

Akhirnya terungkai juga satu episod setelah hampir dua tahun. Ahli Dewan Undangan Negeri Kelantan BN – Paloh hari ini memohon maaf secara terbuka kepada Haji Husam Musa.

Bertempat di lobby ADUN di Dewan Negeri Kelantan pada November 22, 2007, YB Nozula Mat Diah telah memanggil satu sidang media dan membacakan tuduhan-tuduhan rasuah terhadap Haji Husam sambil menunjuk beberapa bungkusan bahan bukti yang kebanyakkannya adalah print-out daripada blog Mohd Sayuti Omar.

Setelah sidang media tersebut, YB Nozula dan lebih sedozen ADUN BN Kelantan telah berarak bersama kontijen media ke Pejabat Badan Pencegah Rasuah (sekarang SPRM) Kelantan lalu membuat satu laporan rasuah ke atas Haji Husam dan Kerajaan Negeri Kelantan.

Baca selanjutnya di[sini]...

7 comments:

Anonymous said...

perisik rakyat kaki pit
kutip derma utk beli ganja

Anonymous said...

anon kat atas ni baru pekena taik ke atau baru keluar dari tong taik..

Sasha2020 said...

Tak payahlah nak bubar DUN Perak, konon nak kembalikan hak rakyat.

3 orang ADUN mereka yg keluar parti dan menyokong BN, kenapa nak bubar DUN.

Janganlah jadi bodoh. 31 lawan 28 siapa majoriti. Tak faham matematik?

Belajarlah menerima ketentuan , qada dan qadar allah. Lagipun, pemerintahan pun jatuh ke tangan orang Melayu Islam jugak. Bukan macam dulu, MB aje PAS tapi keputusan kafir DAP yg buat. MB dulu memang bodoh dan boneka DAP.

Anonymous said...

3 adun tu kena ugut, pasal kes rasuah, bukan keluar parti. Jelasnya ni semua strategi nak rampas kuasa. Teruskanlah usaha2 anda tu, moga lebih ramai yang makin benci kat be end, ops ameno.

mat um said...

Adooiiii..malu le aku lagi, apa dah jadi ni?? Hoii Nozula, selama ni ni kau buat fitnah le ye?? Aku ingat kau cerita benar, rupenye kau ni pun penipu jugak..Aku ingat nak guna kau untuk hentam Husam n PAS, rupa2 nye hancur cita2 aku ni..Ezam pun bongok juga, cerita kau pasai balak tu tipu jugak le nampaknye, aku tau le fitnah tu darah daging UMNO, tapi jgn le sampei termakan diri sendiri pulak.
Susah le aku jadi PM camni, org keliling aku sumanye bongok belaka..Camna nak menang kat Manek Urai ni?? alamatnye UMNO yg kena kirai ni...hu hu hu..

Anonymous said...

hoi...shasa..kau ni bongok, bahlol, tolol. Kecik2 taknak mampus, dah besar nyusahkan org.

zambry=melayu?? said...

apa baghal sahsha 2020 ni?... kalau SPM amik 10 subjek pon konfem fail sahsha ni...