"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Wednesday, June 10, 2009

Manohara Alami Kecacatan Kekal Di Muka - malaysiakini

Tak mau cerita banyak... tapi inilah kesan dari "penderaan" yang didakwa telah dilakukan oleh suami Manohara ketika mereka bersama... muka Manohara telah mengalami kecacatan kekal. pendawaian pada sistem otak dan saraf model ini juga didapati telah rosak teruk dan model ini dikatakan telah mengidap sindrom "wang besar, wang besar, wang besar"...

TPU - Heran sungguh aku, orang yang kena dera dengan laki dia sempat lagi bergumbira-gumbira dan bermemek-memek muka lucu... macam langsung tak de tekanan...

Ikut kenyataan peguam Manohara, ada kesan luka pada bahagian hujung payudara model berkenaan dan kesan luka tersebut masih baru sambil menunjukkan kepada wartawan gambar yang diambil dengan telifon bimbitnya.

Hah..? telifon bimbit..? masih baru? berapa baru..? erm...

Sape yang gigit tu oi..?

16 comments:

Anonymous said...

woit, bagila suma org tgk gamba tu.. Aku nk tgk jgk.. Hahahaha.. mana aci press aje dpt tgk..

PUTRA MERDEKA said...

salam bro, bab ni ko buat aku tergelak...hahahahaha.
ceh!!!

Chef Engineer said...

kalau cam tu bukan dia saja yg cedera bahagian tu, org lain pun ramai yg cedera kot? kena dera?hehehe...

BTS said...

MUAAHAHAHAHAHA

Anonymous said...

Nak tgk gambar luka tu kat sini ha http://nmjnh.wordpress.com/2009/06/10/manohara-buat-laporan-polis-terhadap-istana-kelantan/

Anonymous said...

Aku harap bini aku tak buat report polis esok lusa sebab malam tadi ada kesan gigitan di lehernya semasa dia cuba mengesot-esot keghairahan. Sorry, aksi 18SX, tak boleh diterangin lanjut. :)

-Garden

tok iskandar said...

Akhirnya Muhyiddin bersuara...minta penjelasan TG Haji Hadi tentang kerajaan perpaduan.Jelas bukan sahaja Muhyiddin keliru tetapi pimpinan tertinggi PAS juga turut sama keliru.Mahathir lagilah keliru sehingga keluarkan kenyataan yang memperbodohkan dirinya sendiri.

Hari ini seperti yang dilaporkan laman web malaysiakini,satu pertemuan di antara TG Nik Aziz dengan 10 pemimpin PAS telah diadakan dan telah mendesak agar TG Haji Hadi dan Ustaz Nasharuddin memberikan penjelasan tentang konsep kerajaan perpaduan.

Ada penganalisis politik melihat ini sebagai strategi TG Haji Hadi memulakan kempen di Manek Urai.Rata-rata pengundi di sini ada hardcore PAS menentang habis-habisan idea kerajaan perpaduan dengan UMNO.Mereka akan berdiri teguh di belakang TG Nik Aziz dan mempertahankan beliau.Pusingan pertama,umno kalah.gagal membaca strategi TG Haji Hadi tetapi sebaliknya syok sendiri menggapai mimpi idea kerajaan perpaduan.

Bom yang dilemparkan ke dalam kem UMNO oleh TG Haji Hadi telahpun meletup setelah Muhyiddin bersuara mengulas konsep kerajaan perpaduan dek risau kerusi TPMnya bakal diserahkan kepada pemimpin PAS.

UMNO sesama spesispun boleh gaduh pasal berebut kuasa,inikan pula dengan PAS.Ada yang sanggup menembak rakan separti dek berebut jawatan.Ada pula yang sanggup cantas mencantas sesama rakan parti.Contohnya Mahathir pernah menyingkirkan Musa dan Anwar.Kuli juga mengalami nasib yang sama setelah berebut jawatan dengan mahathir sehingga membentuk team umno A dan umno B.Kepada yang membaca buku sejarah tentu menjadi tanda tanya mengapa UMNO tidak membela tokohnya datuk Harun Idris daripada dipenjarakan.Dalam UMNO,tiada tempat untuk pejuang bahasa sebenarnya tetapi untuk yang gila kuasa.........dipersilakan.Kepada yang bodoh akan jadi mangsa kepada pemangsa di dalam umno

Unknown said...

kalw lawak cm ni ade org nk mara ko bro TP,aku xtw nk kate ape la....hahahahaha~

Anonymous said...

agaknya manohara ni dah mereng sket sbb dok kena suntik kot (mengikut laporannya, dia mendakwa disuntik sesuatu smp muntah darah)...

mahatma zambry said...

tapi bro aku skrg ni lebih percaya manohara daripada baca berita yang utusan tulis pasal manohara...
kalau cite manohara tu bohong pon aku percaya kat cite manohara....sebab apa berrita kat utusan tuh sebesar habuk pon aku tak boleh nak percaya dah...
tu la utusan apsal selalu sangat tulis berita palsu...kan aku dah tak caya...

tetibe teringat pulak cite bebudak dulu cerita pengembala kambing dan serigala...kih kih kih

Anonymous said...

tengah-tengah dok syok citer pasal manohara tetiba ada mamat tu bawak kuar citer Kerajaan Perpaduan plak..panjang plak tuh citer dia...heh.. potong stim aku..

Anonymous said...

Tak cun pun... mata duitan.

Kyro said...

kesian... TT gigit kepala kopek sampai jadi gila... harap bini aku tak jadi gila mcm Manohara... ngeh ngeh ngeh ngehhh~

Anonymous said...

tok iskandar, aku rasa ade betul la
apa kau cakap tu....najib,mohyidin,hisamudin..
sapa lagi oh si rais dan last but not list kj...tersenyum besar kemaluan dek kerana terjerat diri sendiri..ramai2 usung umno buang ke laut..yahooo

i'm no king

Anonymous said...

I want sex plz..tp aku gay

Anonymous said...

mcm mane nk ilang sifat gay?? aku gay..aku idam nak kulum batang laki..bg la aku 10 laki, aku akan isap smpai dia kejang dan akan ku sedut air mani smpai abis...ah ah batang plz.......