"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Tuesday, July 07, 2009

Manek Urai: Koleksi Gambar Sekitar Penamaan Calon (II).

Rakam jangan tak rakam... hahaha...
Anak muda Manek Urai bersama PAS, yang totok-totok bila lagi..? tak kan nak pakai timbang kati sampai ke sudah..?
Yang ni aku dedicate khas untuk Cenangau... kalau tahun ni tak dapat makan nasik minyak jugak, memang hampeh la kau..! hahaha...!!!
Ustaz "Budak Besar"... UMNgOk/Barisan Nasiyonal ni dia tau Fuluuusss je..!
Ha... cekak pinggang, bukak dada... jangan sesape cuba nak main gila..! rileks la brader...
Pengerusi Kelab Penyokong PAS (Kaum India) Perak... Kami akan berkampung disini untuk membantu jentera pilihanraya PAS berkempen..!
Abang Mat... macam biase la... baju kuning BERSIH...
Kontinjen PAS mengiringi calon PAS yang mewakili Pakatan Rakyat dalam PRK N-41 selepas selesai penamaan calon.
Dato' Husam Musa, EXCO Kerajaan Negeri Kelantan turut hadir mengiringi Abe Uji...

16 comments:

zali said...

lihat dari gambar yang TiPU siar ni...penamaan calon dah jadi macam acara meragakan fashion dan style bagi puak-puak yang tak suka pembaziran nih...kononnya.

t-shirt,topi,badge,ikat kepala,muffler dan entah apalagi accessori yang pro pas pakai semua kena duit...sebab katanya pas tak sponser benda-benda macam nih...rasuah!

berapa juta yang pro pas habis untuk menghiburkan hati mereka sendiri dan untuk jadi badut-badut tersohor...entah le...

Anonymous said...

kuikuikui! mengata orang jer lebih .. tapi tak sangka plak PAS pun sama jer.. wahahahaha!

Anonymous said...

kepada zali n media siber...
penyokong pas sume gune duit sendri..
tak mcm umngok... gune duit rakyat...

budakkampung said...

zali/mediasiber ,

selidik dulu sebelum mengeluarkan kata2x...

PEMUDA PAS KEMAHANG 1 said...

Kami ingat dalam sibuk BN dok kejar 1Malaysia dan dalam keadaan negara yang dah merdeka lebih 50 tahun, sudah tidak wujud spesis-spesis pelik mcm Zali dan media siber, rupa-rupanya ada lagi spesis nie..

PAS bina bangunan, beli tanah, buat itu ini semua dengan duit PAS sendiri, bukan dengan duit rakyat.

Umno BN depa ni guna duit rakyat, guna jentera kerajaan utk kempen, guna kemudahan kerajaan. tu baru membazir. Kalau BN taknak membazir buat apa bertanding dalam pru nie..

Anak Perelih said...

semua tu beli... sambil membantu perniagaan rakan rakan sejemaah...

Anonymous said...

Tu la aku kata,..UMNO adalah parti politik yg paling bodoh dan ahli2nya mcam zali dari segi IQ dan inteleknya adalah paling rendah....tengok ja komen2 depa ni..dah tau nak kalah..ayat camtu keluaq la!!

Anonymous said...

zali n media siber memang dilahirkan jadi haram jadah..umngok naik helikopter pakai duit sape lak duit rakyat kan..

mahaguru said...

mane ade pemimpin PAS beli pakai duit sendiri..semua pakai duit rakyat jugak, paling tak pon bg persen kat tokey balak jugak..piraahhh...jangan tipu orang laaa..
mane slogan "membangun bersama Islam"?? rakyat2 sekalian, slogan itu kami dah tak pakai lagi sebab dah tak moden dan tak berkesan selama ni pon. lagipon kami takut DAP marah laa, karpal dan kit siang dh sound awal2..kalu tak kami kene halau dari pakatan nanti..dah laa kami ni parti menumpang jer..huhuhu..

tengala said...

takkan nak berbogel kot pi penamaan calon..bodoh nak mampuih UMNO nie..memang betul kata Bang Mat Sabu..Pemimpin UMNO memang suka penyokong mereka bodoh selama2nya....senang nak cucuk hidung macam lembu...

Unknown said...

Pengkhianatan yg BANGSAT terhadap saluran paip gas kelantan ke songkla tu adalah mimpi ngeri untuk umno/bn. Hanya orang yg buta sahaja yg amsih menjilat umno/bn nih.

Anonymous said...

Lana Sundal Bulung ni cakap tak pakai otak. Buat kenyataan merapu tak kaji undang2. Pi lah tanya PETRONAS samaada minyak dan gas tu berada dlm juridiksi kelantan dan kuasa-kuasa keatasnya. tanya dulu sebelum cakap bodoh! Dah lah bahlol tak tahu undang2 dan peraturan, sombong nak mampus pulak tu..Pi dah lagak mcm CEO. CEO mangkuk hayun anak sundal bulung!! Inilah dia contoh penganut PAS pimpinan Nik Aziz sesat tu!!

aku said...

Anon 2:28,

ko la bodo piang nak mampus!!! ko tak tau ke ada United Nation Convention Law of the Sea (UNCLOS)1982??? KALAU NAK CKP PSL JURISDICTION TU CERDIK LA SKIT!!! dah la bodoh, taknak blajar pulak, bangang nak mampussss!!!! Memang BN berjaya memperbodohkan penyokong2 nya dan penyokong2 BN berbangga dgn kebodohan terlampau yg dimiliki......hahahahahahaahaha....BONGOKKKK!!!!!!!

Satu lg lupa nak bgtau yg si mangkuk Tok Pa ckp hak kelantan setakat 3 batu nautika dari darat tu satu penafian nyata terhadap hak rakyat kelantan. Ayuh rakyat kelantan,kuburkan UMNO/BN!!!! HIDUP KELANTAN, HIDUP PAS, ISLAM FOR ALL!!!!!

ketuanan lipan said...

Nazri Aziz derhaka pada sultan melayu....

Marah sebab Majlis Raja Raja Melayu tangguhkan undang undang convert...
ha ha ha memang sial UMNO UMNgOk ....dah la derhaka....suka la tu jilat bontot koh tsu koon dengan subramaniam sebab diorang ni yang buat undang undang convert ni....

apasal aaa Nazri UMNgOk ni suka nak jalankan undang undang convert ni....ada apa apa ke.... zali macam mana?

Anonymous said...

zali...memang bodoh sebab dok dalam hutan...meida siber pulak memang guna internet...2 aje web yang dai tengok..utusan meloya.com dan berita hairan.com..lain-lain tak tau...maklumlah bodoh macam zali jugak
zali....zali...macam orang hutan la ko....

PAK CHAD Jr said...

tu heli blackhawk versi vip....depa tak naik nuri dahhh