"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Tuesday, July 07, 2009

Manek Urai: Merenung "Nasib" UMNgOk...

muhyiddin yassin universiti malaya 020609Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin mahu pilihanraya kecil DUN Manek Urai 14 Julai ini menandakan berakhirnya "nasib malang" BN dalam pilihanraya kecil selama ini.

Inilah mesej yang disampaikan beliau yang juga timbalan presiden Umno, dalam satu mesyuarat tertutup semalam, demikian menurut pemimpin parti yang menghadirinya.

"Rakyat berkata Umno dan BN sudah mati selepas kalah dalam pilihanraya kecil sebelum ini. Semuanya berakhir di sini. Kita mahu menang pilihanraya kecil kali ini," kata Muhyiddin dalam mesyuarat tersebut.

BN tewas di Permatang Pauh, Kuala Terengganu, Bukit Gantang, Bukit Gantang dan tidak bertanding di Penanti.

Sumber - Malaysiakini

TPU - Kalau kalah lagi macam mana..? menung je la macam dekat bawah ni...
Kah kah kah kah kah...!!!

6 comments:

corongkita said...

issssk.....beruk matyeh tu duk tengah buat apa tu? hehehehehe,,,,

Anonymous said...

Saksikan tahap pemikiran pecacai Pelacur Agama Semalaysia, dah sampai tahap sawan H1N1 (Hadi 1 N.Ajis 1).
Biarkan..Biarkan..

Anonymous said...

H1 - Hishamuddin & N - Najib la Ngok ! Sedarah sedaging ... Sepupu.

Anonymous said...

to anon 5;55
wei..takde telo ke..nak kutuk nik aziz kunun..nik aziz ajak debat tak mau..takda teloq punya umno..pastu leh lak nak ngaku pejuang agama..jom debat pastu wat penilaian sendiri..haha...ulama umno berlakon jadi ulamak pas..pastu lawan berdebat ngan ulamak umno...tu pun kalah teruk!!ada hati nak lawan..cit!!!bodoh punya umngok!

Anonymous said...

memang tak dak telor umgok nie....
nak bedebat pun takut....

matakepe said...

orang umno yang gagah pun jalan pakai tongkat, tak nampak ke?