"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Tuesday, July 07, 2009

Manek Urai: Beg-Beg Misteri Di Kuala Krai..!

Gambar ini dikatakan telah diambil di hadapan bangunan UMNO Kuala Krai pada jam 7.30 pagi, hari ini 6 Julai, 2009, sejurus selepasTimbalan Perdana Menteri, Tan Seri Muhyidin Yassin serta para menteri kabinetnya tiba.

Sekiranya beg-beg tersebut adalah beg pakaian, mengapa ia agak berat, jika dilihat dari cara orang yang mengangkatnya.

Dan jika diperhatikan betul-betul, dalam bonet Proton Perdana tersebut juga mengandungi beg-beg yang hampir serupa dan sama saiznya!

Sumber - BULETINonline

52 comments:

Anonymous said...

Ha ha ha...dlm beg ada duit lah, apa lagi. Duit nak bagi rasuah sbb UMNO ni parti hidup dgn rasuah..

TP hati-hatilah ya. Silap-silap nanti benda dlm beg tu digunakan utk menghapuskan hang!!

Anonymous said...

sah, solid mampat macam ada kertas mampat dlmnya,sure berat,yg angkat pun rupa semacam confident boleh menang..aje ,umno umno lem bu dah bawa,beg sekolah dah bagi pd anak2,jadi ibubapa sekalian bersedia...umpan bonus bulan rejab dah tiba.

~PakKaramu~ said...

Woi ! banyaknya duit ! rasuah kaaaaa ! cilaqaq

corongkita said...

C4 kot!!!! tak pun budu....hehehehe...

madkrie said...

nampak berat semacam ajer...mungkin kemenyan nak buat perasap kot...

Anonymous said...

suka-suka ati je kata duit lam tu...

yes said...

Jangan tuduh melulu, tapi kalau hadiah datang menggolek ambil. Undi hak anda, tak perlu beri jika tak rela. Jika di paksa lapurkan pada pehak berkuasa. Bawa saksi bersama.

Anonymous said...

bawak beg berat pun dah takut , ape nak jadi le korang ni ,, lebih baik takut mati dari takut orang bawa beg

Anonymous said...

Betul.. Betul.. Betul..
Balaci hamPAS memang lebih takutkan beg berat dari takut mati. Entah2 bukti penyelewngan kerajaan hamPAS di kelantan..Kuang.. Kuang..Kuang..
HamPAS di kelantan pun bukan boleh caya. Harap je berjubah, simpan janggut, pakai kopiah, berserban tapi "Pitih Aku Sebat" juga.

Anonymous said...

mcm mat sabu je yg pakai baju belang tu... emmmmhhh...

Anonymous said...

budu bro. budu...

botol budu berat kalu simpan bebanyak dlm beg bro.

duit buat ulam cicah budu bro.
budu tak cukup... ulam terlebih supply...

Budu cap 1M'sia bro.
diperam oleh bik mama, laki bijan.
si bijan sibuk membotolkan budu 1M'sia. tak sempat nak g manik urai.
must meet target date... kalu tak kene hempap dgn bik mama.

Unknown said...

Hoi hoiya datang bawak harta,uwang berjuta.biasa la penyamun kalau cif dia datang mesti bawak harta la tu.

Aku dok tunggu kalau2 ada kasim baba yang boleh pegi rompak duit tu.pastu bagi kat rakyat.haha

kami um said...

Ingat umngok kami adalah pengundi muda yang berhak mengundi pada PRU 13.
Kami adalah golongan yang di besarkan di era sains dan teknologi. Dizaman kecangihan berkomunikasi.
Kami bukannya orang2 yang bodoh dan boleh di perbodohkan.
Kami sedar,kami faham dan kami nampak apa yang diperlakukan oleh kamu wahai umngok keatas negara tercinta kami ini.
tunggulah wahai umngok@Bn saat kehancuran kamu akan tiba jua akhirnya, kami akan pastikan kamu wahai umngok jatuh tersungkur menyembah bumi di PRU13 nanti. Inila janji-janji kami.

Anonymous said...

Budu kena kangkang dek Bik Mama...

Anonymous said...

tu duit perangsang yg bijan sebut2 dulu tu. patut la dia x bgtau secara terang. rupanya ada peruntukan untuk dibawa di manek urai...

menang 5-1 dah jelas menunjukkan rakyat mahukan perubahan. xpernah lg berlaku camni di malaysia nih. kalau momentum ini diteruskan, Insyaallah umngok akan berkubur.

Takbir!!!

zali said...

bawak duit ada law nya...bukan main bawak sembarangan.

kalau beg besar...biasa le.

Anonymous said...

memang bayk duit ada law nya, tapi... sejauh mana org nak ikut law tersebut?

n yg paling penting adalah sejauh mana law itu berkesan terhadap pemimpin umno? sejarah n pengalaman telah menunjukkan pemimpin umngok akan terlepas dr sebarang tuduhan...

kira ok la bwk dalam beg, kalau dulu2 pakai guni wooo... bwk duit!!!

Anonymous said...

bawa beg pun jadi isu ka? asal tak bawa tilam besok 8 Julai 2009 untuk mat juburi? JOM ramai2 kita tgk anak jantan ka dia? brani ke dia turun mahkamah.

Anonymous said...

ala Biasiswa bontot yang najib beri kat sepol kat umah dia tak boleh buat sepol study betul betul.... 3 doktor PAKAR HKL kata sepol gagal.... sepol mensiasiakan biasiswa nasional yang najib berikan...

sang rimau RM said...

Nazri Aziz derhaka pada sultan melayu....

Marah sebab Majlis Raja Raja Melayu tangguhkan undang undang convert...
ha ha ha memang sial UMNO UMNgOk ....dah la derhaka....suka la tu jilat bontot koh tsu koon dengan subramaniam sebab diorang ni yang buat undang undang convert ni....

apasal aaa Nazri UMNgOk ni suka nak jalankan undang undang convert ni....ada apa apa ke.... zali macam mana?tunggak langit macamna?

Anonymous said...

TP pon tak tau pe dlm tu... leh korg kate tu duit.. kalo tak btol fitnah namanya tak?? mana la tau dokumen2 ke.. kalo duit kertas walopn satu bag maner berat bang oiii.. menda la...

tunggak lelangit said...

agaknya orang UMNGOK ingat KOH TSU KOON dengan SUBRAMANIAM tu melayu islam kot...

sebab tu diorang OK je pasal conversion law tuh...

dan orang melayu yang tunggang air haram jugak yang menyokong usul tuh...

kesian penyokong UMNGOK macam tunggak langit

zambri ghandi said...

penyokong UMNGOK...menang sorak agama tergadai

Anonymous said...

sanggup mendehaka kat sultan pulak tuh semata mata nak jilat usul GERAKAN dan MIC...

macam gampang UMNGOK

Anak lawin Papulut said...

Nie..cerita syok untuk Zali,Tungak Langit dan Anak Lenggong...istimewa dari aku sila baca...hampa semua dok hentam cukup-cukup pakatan rakyat tentang isu Kg Pala...sila baca...kalau tak mau baca memang jelas mangkuk....


Siapakata Lim Guan Eng 'cuci tangan' dalam isu Kg Buah Pala. Beliau cuma minta tolong Najib dan jawapan Najib pun kita dah tahu dah. Sah Najib yang 'cuci tangan'.
Mengapa bila isu Kg Buah Pala yang penduduknya India tiba-tiba Ketua Pemuda UMNO nak tunjuk jaguh pula. Kenapa pada tahun 2006 Isu Kg Nelayan Sg Batu yang penduduknya Melayu, YB Syed Amerudin wakil rakyat UMNO dan anda sendiri menjadi dalang untuk mengusir mereka dalam bulan Ramadhan ketika nak sambut hari raya? Bukankah Pemuda UMNO pembela Melayu no 1? Bukankah Pemuda UMNO pejuang Bangsa Melayu no 1? Mana suara Pemuda UMNO tentang isu Kg Nelayan Sg Batu?




Pada sekitar April 2008...
Sebahagian penduduk Kampung Sungai Batu, Balik Pulau terus berendam air mata kerana tidak dapat berpindah ke rumah flat di Taman Vanila ekoran ketiadaan wang berbuat demikian terutamanya kos penggangkutan dan kegunaan persiapan menduduki kediaman baru.



Rata-rata mereka mengharapkan pampasan setelah rumah mereka dirobohkan oleh Pemaju Perumahan Guan Bee Hup Kee Sdn Bhd untuk saraan hidup bila ditempatkan di kediaman baru lima tingkat itu kelak.


Harakahdaily dimaklumkan, perkampungan yang dirobohkan pada 31 ogos 2006 iaitu seminggu sebelum ketibaan Aidilfitri kini dibangunkan perumahan bertaraf mewah. Mereka ditempatkan sementara di rumah panjang sebelum pemaju menyiapkan rumah flat lima tingkat.


Bahkan, ramai yang mendakwa tertipu dengan bekas Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Bayan Lepas, Syed Amirudden Syed Ahmad merangkap Exco Perumahan Negeri sewaktu era pemerintahan Barisan Nasional (BN) kerana bersuara bagi pihak pemaju setiap kali pertemuan diadakan.


Bukan itu sahaja, mereka juga kecewa dengan sikap Pengerusi dan Setiausaha Badan Bertindak yang dilantik kerana bertindak senada dengan pemaju dan akhirnya lakonan mereka terbukti apabila mereka mendapat keistimewaan.


Salah seorang penduduk, Siti Aminah Salleh 47 berpendapat, sukar untuk berpindah ke diaman baru sebab tiada wang samada untuk kos perpindahan, penyelenggaraan atau membayar sewaan nanti.


Jika pemaju memberikan pampasan beliau percaya isu ini tidak timbul sebaliknya berjalan lancar kerana penduduk bukan menentang pembangunan. "Kami hanya mahukan pampasan.
Barulah semua boleh hidup selesa dan kami pun dapat merasai nikmat pembangunan," tegasnya kecewa.


Sekarang ini hidupnya terumbang ambing kerana hilang mata pencarian apabila gerainya diroboh tanpa sebarang pampasan. Rakannya, Jamaliah Ismail 55 pula kesal bekas Adun Bayan Lepas terus lepas tangan bilamana BN kalah dalam pilihanraya umum lalu.


Kalau Takut Dipukul Badai...

Usah Berumah Di Tepi Pantai...


Amizudin Ahmat


Buat Anak Lenggong..jangan lupa kerana dengan ngoknya umno lenggong yang 99% kawasan Melayu serahkan kerusi parlimen kat MCA..kahkahhh.menang pulak tu...tentulah Anak Lenggong balik mengundi..maklumlah semangat kemelayuan Anak Lenggongkan tingi kann..kan.....kan...

DR 1221 said...

kes kg buah pala najib plak dipersalahkan, kah3X lawak bodo. dasar pikiran jumud, 'bawak duit berguni2'. weyyy, skang ni bawak duit ada cara yg lebih mudah la. ko risik btol2, betui ke duit dalam tu, jgn nak buat fitnah bro. aku tengok dalam ni ramai yg terpedaya dgn ko.

Anonymous said...

apsal? xpercaya ke pemimpin bngok bwk duit berguni? x percaya sudah, terpulang pada sape2 nak percaya. bukti? memang xde, kalau ada pon nak buat ape? bwk la bukti byk mana pon. x lekas kes kalau pemimpin bngok yg buat!!!

sepupu aku tudm, pernah bwk pemimpin2 bngok bwk duit pakai guni masa nak pilihanraya!!!

Anonymous said...

DR1221...bangang...tu la lain kali banyak membaca...boleh masuk TABIKA KEMAS...kahkahakkh..

x MB selangor Mat Taib ditangkap bawak duit tunai 1 1/2 juta...dulu ingat ke tak ingat otak bingai DR 1221........duit tu boleh susun buat tilam..lepas tu ko mimpikan Najib datand dodoikan ko ..kahhhh..aha

Anonymous said...

1/2 juta aje kut....kat Australiakan......tapi bukan salah M Taib...kerana dia kurang fasih berbahasa Inggeris..duit tu memang duit dialah..kalu tak salah aku le....

budak getah said...

duit tu nak buat beli ikan kot...

mamak cap zambry said...

beg yang menimbulkan tanda tanya...

sasaudengo said...

DR1221...

Bingai x boleh diajor betul ko ni! Anto duit masuk dalam beg ni perkara biasa semasa pilihanraya kat Sabah... tak caye cube tanya pilot2 helikopter Sabah Air yg ditugaskan bawak pemimpin bersama beg-beg pakaian yg penuh berisi duit...

Amalan RASUAH UMNgOk kat Sabah dah di bawak kat sini...! Macamana LajimUkin dibeli dari PBS utk mengalahkan Pairin... begitu juga lah 3 ekor KATAK DUN Perak dibeli dek Be-eNd... using the same modus operandus!

DR1221... ko humban je kerete cabuk kat lubuk najis babi kalo tahap pemikiran ko serendah mangkuk jamban yg penuh berisi!
Setaraf la ko dgn TonggakLangit, Zali, ParFUCKari dan yg sebangsat dengannya. UMNgOk yg BONG...NGOK!

Unknown said...

CADANGAN PEMBELAAN KES PERBICARAAN
Al-Quran & Hadis undang-undang tertinggi di Malaysia?

Baru ini saya melewati Wikipedia dan mendapati jawapan kepada status kebebasan beragama di Malaysia seperti di bawah:

Status kebebasan agama di Malaysia merupakan satu isu kontroversi. Islam merupakan agama rasmi dan Perlembagaan Malaysia meletakkan sekatan terhadap kebebasan beragama, paling ketara penyebaran agama selain Islam kepada Muslim. Bagaimanapun, persoalan sama ada Malaysia merupakan negara Islam atau sekular masih belum berjawab; Wikipedia

Saya meneliti Perlembagan dan mendapati tafsiran sebenar Perlembagaan Malaysia menunjukkan Al-Quran & Hadis adalah sebenarnya undang-undang tertinggi di Malaysia, dan mana-mana undang-undang, perjanjian atau perbuatan bercanggah dengannya adalah tidak sah dan menjadi terbatal.

Namun itu kenapa ia menjadi sebaliknya? Kenapa perlaksanaan Al-Quran dan Hadis sebagai undang-undang tertinggi diabaikan dan disisihkan? Ini kerana perlaksanaan undang-undang hari ini berasaskan fahaman yang terpesong dari maksud sebenar Perlembagaan. Ini kerana mereka menafsirkan perkara 3 (1) Perlembagaan sebagai bermaksud Islam agama rasmi di Malaysia. Ini adalah penafsiran yang terpesong. Terdapat beberapa faktor dan antara fahaman terpesong kerana pengamal undang-undang tidak memahami definisi Islam yang sebenar, dan isu tidak pernah dicabar di Mahkamah.



Alasan Ringkas

Berdasarkan di atas, alasan ringkas ialah bagi dakwaan Al-Quran & Hadis sebagai undang-undang tertinggi ialah:

Reason:

1. Perlembagaan adalah undang-undang tertinggi

2. Undang-undang tertinggi menyatakan Islam agama Persekutuan

3. Islam agama Persekutuan bermaksud Pengabdian Persekutuan

4. Pengabdian Persekutuan bermaksud Persekutuan mesti membenarkan perlaksanaan ibadah mengikut Al-Quran & Hadis

Conclusion: Ini bermaksud Perlembagaan mesti membenarkan ibadah terkandung di dalam Al-Quran & Hadis, dan termasuk perlaksanaan undang-undang Islam. Oleh itu ini membawa maksud undang-undang Al-Quran & Hadis adalah undang-undang tertinggi di Malaysia.



Namun itu kenapakah salah faham ini terjadi? Pertamanya penjajah dan penggubal undang-undang telah memahami Islam seperti agama lain, iaitu mendefinisikan Islam sekadar syahadah, bersolat, membayar zakat, berpuasa dan mengerjakan haji. Pemahaman ini kemudian diwariskan kepada pengamal undang-undang, dan akhirnya menjadi undang-undang yang mempengaruhi jentera kerajaan dan masyarakat Islam keseluruhan. Fahaman ibadah sebegini adalah fahaman yang sangat jauh terpesong, dan ibadah di dalam Islam tidak seperti ibadah-ibadah agama lain:

...

Oleh itu maksud sebenar perkara 3 (1) Perlembagaan Malaysia mesti diketengahkan dan dicabar di Mahkamah. Persoalan ini perlu dibangkitkan untuk membawa kembali maksudnya yang sebenar, dan mengembalikan Al-Quran dan Hadis sebagai undang-undang tertinggi di Malaysia. Bagi parti politik memperjuangkan Islam seharusnya menyedari perlaksanaan undang-undang Hudud tidak pernah menjadi sesuatu masalah kerana ianya diperuntukkan di dalam Perlembagaan. Mereka boleh mencabar di Mahkamah bahawa undang-undang dan sebarang tindakan menghalang perlaksanaan Hudud sebagai tidak sah dan terbatal, iaitu bertentangan Perlembagaan Malaysia. Kes sediada di Mahkamah pula mesti digunakan bagi mencabar kesahaan undang-undang dan dengan memasukkan pembelaan tidak tertakluk kepada undang-undang apabila bercanggah Al-Quran dan Hadis. Ini mengakibatkan segala undang-undang dan perbuatan bercanggah akan beransur-ansur bertukar kepada sistem ajaran Islam. Saya agak yakin Hakim beragama Islam dan yang mendengar keterangan jelas “…sesiapa yang tidak menghukum dengan apa yang telah diturunkan oleh Allah, maka mereka itulah orang-orang kafir…” (al-Maa’idah:44) berserta sokongan setiap ahli agama akan mula mempertimbangkan dengan lebih mendalam sebelum membuat keputusan.

...

Oleh itu maksud sebenar perkara 3 (1) Perlembagaan Malaysia mesti diketengahkan dan dicabar di Mahkamah… (bersambung - artikel Penuh: http://muslimvillage.wordpress.com/)

Anonymous said...

penyokong2 umno bongok dalam blog ni ramai yg cam bingai...!!

nak komen, tapi cam bongok..
padanlah jadik umngok..!!
mesti ramai dari mykmu.!! pergi berambus balik lar oii.

joostspring said...

penyokong pr babi...anon 8.38 babi...

kau igt bahasa yg pr gna bagus sgt r..blah jln dah...

Anonymous said...

joostspring.....baru keluar dari hutan..kehkehhh......
mai masuk TABIKA KEMAS.....

perut boroi makn duit rasuah bila nak kempes??????

maklumlah dapat duit lebih....boleh buat top up......belajar pun tak habis lagi...mak bapak ko pun umno gak...tak ape le kalau gagal nanti....

tugasan hari tu dah buat ke belum...kahkah...

orang muda...otak mangkuk tua....

Anonymous said...

penyokong2 umno bongok@bingai, sila jangan menyemak di blog ini kalau anda rasa TP tak mengikut selera anda...

umnngok sila blah..!!

Anonymous said...

umno mangkuk jamban...blah lu dari blok ni...apa ko nyer puak umngok punye blok takdapat samputan ke..?sibuk je ke sini..hahah..tu la..org cakap yang org dah tak terima umno korang tak caya..kalau aku cakap korang ni bodoh korang suka!!!BLAH UMNO>!!!!

Tinta Hitam said...

duit "sedekah" kot? Biasa la UMNO punya perangai

Anonymous said...

memfitnah, memecah belah, memaki hamun, mencarut, menghasut..

sahabatnya adalah.....

Anonymous said...

sahabatnya adalah .....umno.

Selumbar said...

Perisik rakyat,
Sebenarnya apa yang anda syak atau curiga terhadap kelakuan orang yang bekerja untuk UMNO-BN adalah baik demi parti Pakatan Rakyat dan juga rakyat yang tidak berparti.

Selama ini tiada siapa yang memerhatikan pergerakan mereka dan mereka bebas bergerak dan melakukan berbagai muslihat untuk penipuan atau mencari kemenangan.

Sekarang baru mereka terkejut bahawa pokok kayu juga sedang memerhatikan mereka.

Biar apa pun didalam beg itu namun kita mesti ada rasa curiga terhadap beg tersebut. Kita tidak boleh bagi peluang lagi kerana jika mereka menang mereka akan gigit kita lagi.....

jebat said...

biar apa pun umngok nak kata dlm portal ini biarkan itu hak mereka.
Yang penting kita pastikan mereka jatus tersenbam menyembah bumi di manek urai nanti. Jgn kasi peluang mangkuk2 ini kpd kemenangan. Kita mesti berusaha gigih dalam pastikan trend kekalahan umngok ini sehingga ke PRU13. Biarkanlah mangkuk2 ini terus kekal bebal di dlm parti yg bodoh.

Lin said...

salam kepada pengendali blog...

berhati-hati dalam menyampaikan sesuatu berita.. jangan ianya menjdai satu fitnah dan hukum fitnah adalah ...takpayah sebutlah sebab semua yang bagi komen dalam ni hero2 belaka..

cuma saya nak pesan kepada pengendali blog , jikalau tak faham maksud ayat al quran maka jangan digunakan sebagai motto blog ini...

"Wahai orang-orang Yang beriman! jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidikilah (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum Dengan perkara Yang tidak diingini - Dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) - sehingga menjadikan kamu menyesali apa Yang kamu telah lakukan.." ( al-Qur'an,al-Hujurat ( 49 ):6 ).

ingatlah kamu membawa satu berita... kamu sendiri tidak mengetahui kesahihan berita tersebut dan kamu menjemput orang ramai bersama2 menabur fitnah...

jangalah dilacurkan ayat suci Allah

salam

tunggang kuda said...

eh tunggak langit...nazri kesayangan parti UMNGOK ko tuh 'disappointed' sebab majlis raja raja tangguhkan conversion law....apa cite?

Anonymous said...

zali bangang,tunggak langit bodoh piang!!!!!!!!!!!

matstimkentum said...

prk mu akan menguatkan lagi kejatuhan kerajaan ubn, insyallah.

Anonymous said...

hahaha..bila umno bicara tentang agama..lawak seh!!hukum Allah korang hina2..sunnah nabi korang pelekeh!!pastu bley sokong plak usul undang2 bodoh baru yang terang2 menentang islam..nasib baik majlis raja2 delay dulu..khaakhhh....ptuuuuiiiiiiiiihh!!! bodoh.. jom kita ludah dalam lubang hidung tunggak langit ngan zali bodoh sampai diaorang lemas!!!

hamid,klang said...

saya puji mereka2 ni pasal mereka dah tau umno akan kalah dan mereka akan hilang jawatan.sebab tu la mereka nak jual budu pulak...
yg dlm beg besar tu budu la tu
nak bagi makan anak bini lagi baik jual budu drpd jadi barua dan pencacai umno...

Anonymous said...

Botol budu kot dalam beg tu nak buat sumbat jubur sepol sbg bukti dia telah diliwat.

x-PKR said...

Hahaha...dlm PKR lagi banyak rasuah maa..semlm Dr.Mansor bg sorang RM200 bawak geng Penang pegi sokong DSAI di Mahkamah. Gna pulak bas PFA.Aku pulak ajk cawangan PKR yg dilantik pasal bos tempat aku keje nak cukupkan kuota cawangan dia..nak buat mesyuarat, depa hulur aku RM50 suruh datang mesyuarat cawangan. Pegi mesyuarat ada 9 org je..dalam surat declare ada ahli sampai 500 org.Aku cakap kat bos aku kita tak payah buat mesyuarat lah..tunda tapi dia marah sampai nak pecat aku keje.aku cakap kat dia kita buat cawangan PAS je la...dia siap marah lagi katanya buat masuk PAS lagi banyak bohong dan penipu..kita kerjasama dgn PAS ni dia cakap pasal kita nak guna je org2 PAS ni.Bila kita dah kuasai mereka kita pedulikanlah...kita kena perkuatkan barisan dulu...aku hanya terkedu!!! dalam hati hanya berkata : "nampaknya akan hancurlah agama kalau gini pemimpinnya'..bos aku ni dulu utk pengetahuan org yg ada nama jugak.kaki karaoke dan perempuan.....

x bos said...

bos ko jamaludin jarjis ke? ciri maca dah nak dekat sama...kaki karaoke dan perempuan...+ kaki tepok..