"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Wednesday, August 12, 2009

TBH: Tiada Catatan Dalam Soal "Siat-Siat"...

Kan aku dah cakap... ni bukan soal siasat... ni soal siat-siat..! dalam soal siat-siat mana ada nak catat apa-apa... tak kan nak tulis gedebab, gedebub, aduih, bab, dusyum, ketekang..!!!???

Akai ada ka..?

12 comments:

sEmut said...

saya dapati dalam buku bertarikh 8 Julai 2009 tercatat ’rumah/putrajaya/pejabat/tol RM’ sahaja

nampak sangat claim tu paling penting dalam hidup depa ni

kemboja said...

Puak2 ni dah berpakat dah woiiii...
Hang cover aku....aku cover hang....

Sekali lg dunia akan menyaksikan badut2 ini bermaik sarkes....

matstim said...

contoh pegawai yang tak amanah dalam menjalankan tugas!

Anonymous said...

Alah..rekod keluar masuk Altantuya ke negara ni dekat imegresen dulu pun boleh hilang dgn sendiri kat komputer..Nak heran apa lagi dgn kes ni.

tengala said...

Keluarga TBH tak payah gi mahkamah lah....kira kita kalah dalam kes nie senang cerita...
Menang PRU 13 kita buak balik soal siat dengan Bekas Pemimpin UMNO..

Anonymous said...

Semakin hari semakin banyak perkara yang lebih mencurigakan...

Semakin menjadi jadi SPRM ini, lebih banyak persoalan tentang kesahihan dan kredibiliti SPRM.

Makin banyak konar baring makin bercelaru SPRM, last last terbabas....

Anonymous said...

salam

Anonymous said...

hajfhiowgfnlk

Anonymous said...

hajfhiowgfnlk

Anonymous said...

bro,
contoh dah berlambak...

1.kalau kita buat laporan - samada polis atau sprm..kau percaya tak mereka senyum sambil berkata..report la berapa banyak pun...buat penat aje, paling kuat fail tu dia susun jer tinggi2...itu anuar yg report tu..kalau kau dan aku..makan taik la jawabnya

2.kalau puok umnogok...report lum habis lagi...sprm dan polis dah ade depan tangga betul tak betul lain kira...accurate giler
kerja diorang

samada kau tanya aku dan aku tanya kau apa yg kita mampu buat skg?...
gua kadang2 rasa nak mereng beb

i'm no king

Fisabilillah said...

Betul..betul..betul...

Ko tgk jela diorg skrg ni, sama jer. Salah satu daripada parti komponen BN la ni. Takkan tak tau kot. Aku dok tunggu2 jugak aper citer kes rumah bali si Toyo tu. Takde pulak aku dgr kertas siasatan dibuka. Org dah dedahkan dalam dewan n suratkabo pun takde pe2 tindakan. Maklum la puak deme. Klau pembangkang, laju jer. Berdesup peginye...

Anonymous said...

tengok t4tbh ler beb... tak yah banyak citer...