"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Thursday, August 06, 2009

XPDC Royalty Minyak (4)

Sebaik berlepas buat kali ke-2, peserta-peserta mula mengambil tempat masing-masing... dengar cerita perjalanan akan memakan masa selama paling kurang 8 jam dan paling lewat 12 jam... Hah..? 12 jam..? nak buat apa 12 jam atas kapal ni? mimpi ngeri bermula...

Nak online tak dapat sebab aku tak de broadband... nak tidur..? malam sebelum bertolak tu aku dah bantai tidur cukup-cukup dah... last sekali - aku tengok kau, kau tengok aku... aku tangkap gambar kau, kau tangkap gambar aku...
Aku tak ingat nak tanya, dia ni kerja ngan media mana... yang aku tau, kapal bertolak je, terus dia ni landing... lepas tu zZzZzZz... yang lain-lain pun lebih kurang jugak... selain daripada makan, minum... tidur adalah aktiviti terbaik...
Salah sorang anak kapal... cilako... tayang bulu ketiak...
Kalau tak de menatang ni alamat, langgar tebing batu la kapal-kapal yang balik tengah-tengah malam..!
Perasan tak 2 warna air yang berbeza..? teh tarik dengan air tebu kot...
Sempat lagi sms... doakan daku sayang..! hahaha..!
Hahaha...!!! nampak kecik... tapiii...!!!
Layan Slideshow pulak sementara aku upload gambar-gambar seterusnya...

2 comments:

Anonymous said...

Itulah gunanya rumah api.Begitu juga Islam,kalau tak ada tunggang langgang jugaklah hidup.Semua buat ikut suka aku.Nak berak pun nanti mereka usung jamban.(Tragedi Perak)

AkuGay said...

sedapnye yg tayang ketiak tu..dia pakai deodorant x?..lau x pakai, lg best..mesti bau jantan..lau aku dpt, aku ciom2, jilat2 ketiak dia..emmm..