"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Monday, June 30, 2008

Najib nafi terlibat; beri penjelasan mengenai gambar

diciplak dari : klpos



Oleh Utusan
Isnin, 30 Jun 2008

KL: Datuk Seri Najib Tun Razak menafikan beliau terlibat dalam kes dakwaan liwat terhadap penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Timbalan Perdana Menteri menjelaskan, ahli-ahli politik Barisan Nasional (BN) tidak pernah terlibat dalam mengugut ahli-ahli politik.

Berkaitan dengan gambar lelaki tersebut dengan pegawainya, beliau memberitahu, lelaki yang membuat aduan terhadap Anwar itu datang ke pejabatnya untuk mendapatkan surat sokongan bagi mendapatkan pinjaman daripada Majlis Amanah Rakyat yang dibuat tiga bulan lepas.

``Lelaki terbabit merupakan seorang pemimpin pelajar dan adalah perkara biasa mengadakan perjumpaan dengan pegawai-pegawainya untuk mendapatkan sokongan.

``Lelaki terbabit juga ada mengambil gambar dengan menteri-menteri Kabinet lain,'' katanya.

Beliau berkata demikian kepada pemberita ketika ditemui selepas menghadiri sidang Dewan Rakyat hari ini.

Najib mengulas mengenai tindakan seorang lelaki berusia 23 tahun membuat laporan di Pondok Polis Hospital Kuala Lumpur (HKL) pada pukul 5.45 petang mendakwa dia telah diliwat oleh majikannya yang juga seorang pemimpin politik di sebuah kondominium di Damansara pada 26 Jun lepas.

No comments: