"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Monday, June 30, 2008

DSAI Safe & Sound.


Assalamu'alaikum...

Petang tadi bertiup kencang khabar angin mengatakan bahawa DSAI telah ditangkap.tak tau la sape yang gatal tangan cari publisiti murah reka-reka cerita ni...

Aku lak lepas dapat sms tu je trus aku call rakan-rakan yang berkampung kat Hotel Quality dari semalam tapi yang peliknya sorang pun tak jawab...uish...berdebar-debar la pulak...

Last skali aku try sms YB Loh Gwo Burne (MP Kelana Jaya) tanya khabar DSAI...msg aku : Is it true DSAI has been caught???

5 minit pas tu tiiit tiiit..! Loh Gwo-Burne : Caught for what? Sodomy? Same old story ... Bn is desperate. They r planning to assasinate dsai!

Tak sampai 15 minit lepas tu sorang lagi informer perisik sms pulak...dun wery...DSAI selamat...ada bersama-sama sekalian yang ada & tiada bersama sekelian yang tiada.

Alhamdulillah...

Gulp...kering tekak aku bace sms dr Gwo...umang aih...takat kita-kita ni kan...baru kena celik dekat polis je ada yang terkencing.ni tahap nak bunuh-bunuh dah pulak ni...betoi...memang desperate...

Tapi bagi aku la...tak yah la nak plan sampai tahap tu...apa kata ubah plan...BN pakuk kapal sendiri biar lagi cepat karam...lagi bagus kan??? tak yah pening-pening kepala...

Ah...mampos la BN...UMNO tu biar kalau boleh nama pun orang tak ingat lagi bagus...kalau ada yang ingat nama UMNO kang, kita jugak yang susah...susah apa?ye la...susah la...nanti misti anak cucu tanya kang...Tok...UMNO tu ape???

Larat ke korang nak cerita sejarah UMNO balik kat cucu-cucu korang?aku tak larat aih...ni pun rase nak muntah dah...jap jap...aku nak pi muntah jap......khaik......

No comments: