"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Monday, June 30, 2008

Pemuda Cacat Di Sodom!!!

Assalamu'alaikum...

Hari ni baru berpeluang nak menyelit-nyelit disekitar celahan isu liwat-meliwat sodom-menyodom yang sedang hangat diperkatakan oleh sekelian juak-juak persekongkolan aktivis anti liwat@sodomy.hangat memang hangat & kehangatannya berjaya menghilangkan bunyi letupaN C4 dipuncak Sah Alam.

Tak nak la komen pasal betul ke tak betul DSAI mengsodom budak pekerjanya ni...nak ulas pasal sikena sodom je...

Handsome ye mamat ni...kira taraf-taraf jambu la...tapi jambu ni lain macam sikit.bukan jambu batu, tapi mungkin jambu air...banyak airnya...lembut...badan pun tara-tara model gitu.tengok pada gambar tu cukup la sifatnya sebagai seorang lelaki sejati ditambah pula dengan kejayaannya bertunang dengan gadis pilihan...bagus...ada perancangan masa depan.

Tapi 1 je aku heran bebeno-benor dengan mamat sepul ni...

Yang si sepul ni...katanya kene sodom...ish...sodom tu...sodom tu kan ke kene tutuh tang belakang.herannya sebab "kemachoan" sepul ni la.tak daya ke sepul ni...ops...bukan sepul...tukar nama...LEMBU...lembu lebih sesuai...tak daya ke lembu ni nak melawan masa DSAI nak sodom dia?lembik sangat ke lembu ni?

Umur baru 23 tahun...bulan depan kalau tak salah aku lembu ni nak nyambut harijadi dah...24 tahun kot bulan depan...tapi sayang...lembu lembik...aku rasa lembu ni jenis lembu cacat.tak cukup sifat & sifat yang paling terserlah sekali yang tak de pada lembu ni ialah "akal".maklumlah lembu...mana ada akal kan?

Kalau lembu tu ada akal, mesti la dia dah bergelut dah dengan DSAI masa DSAI nak liwat dia kan??? tak pun sekurang-kurangnya mestila DSAI makan penerajang sulung lembu ni...ini tak...macam hubungan suka sama suka je...dah biase kene sodom ke lembu ni?tak kan tak larat nak lawan orang tua umur 61 tahun?kalau aku la kan...confirm patah 8 dah tulang DSAI tu...

Saiful - Lembu.

Pas tu cuba korang fikir.nak liwat mesti la kene bukak sluar dulu kan?kurang-kurang MESTI nak kena bergelut jugak ni.tak tau la pulak aku kot-kot DSAI mintak kebenaran untuk meliwat lembu ni & lembu ni dengan rela hati lak bagi kerjasama menanggalkan seluarnya tanpa melawan...musykil...tapi dalam report,mamat ni cakap "tanpa kerelaan saya ( lembu )".macam mana tu??? oh...Malaysia Boleh ( Lembu Boleh! ).

Tapikan...aku tak risau langsung la dekat lembu ni.biasa la tu...lembu...yang aku risau & kesian ialah tunang lembu ni.tengok comel sangat...untung la kalau jadik bini sesape...tapi budak ni la yang rugi...sebab bertunang dengan lembu...adois...lembu???

Kalau la ada kengkawan tunang lembu ni ataupun tunang lembu ni sendiri terbaca taipan aku ni...aku mintak dia pikir balik la.berbaloi ke bertunang dengan lembu yang lembut@lembik@cacat ni?kehormatan diri sendiri pun tak larat nak pertahan,inikan pulak nak pertahankan kehormatan tunang@bakal isteri...

Jadi cik adik tunangan lembu...pikir la panjang-panjang...mana la tau kan kot ade sesape pulak esok-esok mintak nak "rasa" tunang si lembu ni kan...entah-entah lembu tu bagi gitu je...kene pulak kalau orang yang level umurnya 61 keatas...bahaya tu...karang nak naik mahkamah lagi buat pengakuan kene rogol pulak.adois...malang nasibmu tunangan lembu...

Dayus betul la lembu ni...dengan orang tua umur 61 tahun pun kalah...aku rasa kalau sesape jumpa lembu ni kat mana-mana la...boleh kot mintak kebenaran nak lempang dia barang sedas-2...aku rasa lembu ni akan bagi kerjasama.tahan je pipi tu untuk memudahkan pelempang padu kat pipi lembu ni...maklumlah...species L E M B I K...

Tapi kan...mak nyah kat lorong pun reti melawan kalau kene raba...betoi dak???

Kalau aku la kan...orang pegang bontot aku pun aku dah cukup untuk buat alasan nak bertumbuk...korang macam mana lak???nak tonggong jugak ke?korang jangan jadi macam lembu tau!malu......

No comments: