"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Friday, July 04, 2008

Blog Janna Syariza Satu Penipuan???

Assalamu'alaikum...

Tengahari 1hb.Julai,2008 aku terima email dari seorang rakan memaklumkan penemuan blog Janna Syariza tunangan si lembu.laju je tangan aku menekan link untuk access ke blog tuan punya badan...sekali tekan je terus keluar blog berlatar belakang kaler maroon (betul ke eja ni???) & dihiasi dengan gambar kasut tumit tinggi.

Postingnya tak banyak, cuma ada 2 posting & ke 2-2 nya dalam versi bahasa kebangsaan orang-orang kaya.aku paham sikit-sikit je tu pun lepas semak dalam kamus.ceh...

Baru kejap tadi tangan terasa gatal nak menjengah blog si Janna buat kali kedua & aku terkejut tengok hitnya mencecah 67784 kali kunjungan...pergh...sikiiit lagi kalah che' det punya hit...

Pas tu aku perati kat ruangan posting...aik???2 post je & 1st postingnya bertarikh 30hb.jun,2008!...alamak...lalainya aku...!rupanya blog tu baru diwujudkan lepas isu liwat tu timbul...kenapa macam tu?wa kene beb...!!!

Aku terfikir bahawa blog tu bukan blog tunangan si lembu & aku 100% percaya blog tu diwujudkan oleh mereka-mereka yang terlibat dalam konspirasi tak bermaruah ni...aku selidik balik beberapa perkara...kenyataan dari janna dalam blog tu dengan beberapa laporan berita samada internet maupun perdana & aku perasan 1 perkara...

Semua laporan dalam internet hanya bersumberkan pada blog tu sahaja tapi tak de 1 pun yang datang direct dari tunang si lembu.

Kenapa macam tu???selalunya pihak akhbar paling cekap mengesan benda-benda macam ni kan?tapi kenapa yang ni macam tak de langsung usaha dari mana-mana pihak untuk dapatkan kenyataan dari tunang si lembu secara personally?kenapa macam ni pulak?

Aku tambah yakin bahawa tuduhan liwat ni telah dirancang oleh beberapa individu & tujuannya memang seperti yang dikatakan oleh banyak pihak.yang tu memang aku yakin 100%.

Aku yakin rancangan ni datang dari pihak UMNO...sebabnya UMNO tau pengaruh blog masakini & kerana itulah diwujudkan kononnya blog tunang si lembu & postingnya ialah pendirian tunang si lembu dalam isu liwat ni...aku percaya ini adalah 1 strategi UMNO untuk meyakinkan orang ramai bahawa kes liwat tu memang benar-benar berlaku dengan menggunakan nama tunang si lembu & mewujudkan blog yang kononnya milik tunang si lembu.

Ini salah satu strategi UMNO & aku 100% yakin bahawa tunang si lembu ni tak kan sebodoh itu untuk membela & teguh dibelakang lembu ini.

Dah...aku malas nak taip banyak-banyak...fikir la sendiri...ini semua propaganda UMNO jahat.korang jangan tertipu...itu bukan blog Janna, aku yakin 100%!!!

1 comment:

Anonymous said...

oi babi.ko apa hal panggil saiful lembu.sial nye mamat.org dh kena problem kau gi fitnah lagi