"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Friday, July 18, 2008

DNA DSAI Ber"mutasi"?

Assalamu'alaikum...

Rujuk berita Malaysiakini semalam bertajuk DNA: Anwar beri jika ada perintah mahkamah...

Kepala otak aku bengong...pusing...kejap aku terkesima jadik tongong...wing wing wing berdengung-dengung dalam kepala otak aku ( ni membuktikan otak aku terletak dalam tengkorak kepala aku, tak macam "depa" )...

Kenapa pulak? ia lah...DNA...nak buat apa dengan DNA DSAI lagi? 1998-1999 dulu kan dah ambik dah DNA...bukan stakat DNA...habis bulu-bulu ari-ari, bulu ketiak, bulu dada ( ada ke? ), bulu roma, kuku, rambut, sample kulit, ayaq mani dll kan dah ambik dah dulu?

Apa yang dulu tak cukup ke untuk buat kajian? nak kaji kejadah lagi? dengar cerita sample DNA DSAI yang dulu pun dah hantar sampai ke Australia untuk buat kajian pengesahan DNA.dah tu amende lagi yang tak cukup?

Ni la yang selalu aku panggil "lembu"...setahu aku la kan...sample-sample tu semua mesti la dah ada dalam simpanan hospital...tak tau la pulak prosedur hospital kita ni...kot-kot depa lupuskan lepas buat kajian.kalau dilupuskan lepas buat kajian, memang sah lah yang terlibat tu bukan tahap "lembu" dah...ni dah tahap "bangang" tapi berlagak ceghedik!

Bila aku perati balik apa yang berlaku 2-3 hari ni dalam kes liwat 2, aku dapat simpulkan bahawa memang SAH kes ni tak pernah berlaku & semua ni rekaan semata-mata.KONSPIRASI kata intelektual.

KONSPIRASI TAK TERANCANG.

Bagi aku konspirasi ni wujud secara tak terancang.ye la kan...bukan senang nak reka cerita sensasi macam ni.rakyat dah belajar dari kes liwat 1 ( 1998-1999 ) & apa-apa yang akan berlaku lepas ni, sentiasa dipantau oleh rakyat.yang merancang pulak main tangkap muat je sebab mungkin dah tersepit sangat takut cita-cita terbantut...jadi, sebelum terbantut...baik redah je...untung-untung sangkut...kalau tak sangkut pun, boleh melengah-lengahkan masa sementara merancang konspirasi lain pulak sebagai back-up...tak gitu?


DNA.


Kita cerita pasal DNA pulak.ikut lojik la...aku yakin hospital memang ada simpan DNA DSAI yang depa ambik dulu.yang ni aku cukup-cukup yakin.mustahil tak de simpan dalam lab hospital.

Tapi...untuk kes liwat 2 ni, apa yang ada dalam lab hospital mungkin sekadar cukup untuk buat kajian & perbandingan je.lebihan memang tak de sebab tu nak kena ambik lagi sample DNA DSAI.

Untuk Apa DNA?

Dalam kepala otak aku, tujuan depa nak ambik lagi sample DNA DSAI untuk kali ni bukanlah untuk buat perbandingan tetapi untuk di"TEPEK" ke tempat-tempat strategi ditempat yang dikatakan berlaku kejadian liwat, dicadar tempat yang dikatakan meliwat, dibantal yang kononnya menjadi tempat alas kejadian liwat, dipintu lokasi yang dikatakan berlaku peliwatan & beberapa tempat-tampat & barangan-barangan yang akan diusung oleh bakal ketua polis seterusnya ke mahkamah sebagai bahan bukti & saksi kejadian liwat...

KEMUNGKINAN JUGA DNA DSAI AKAN DISUMBAT KEDALAM LUBANG BELAKANG SHAIFUL SUPAYA NAMPAK LEBIH REAL LAGI FILEM INI!

Itulah yang ada dalam kepala aku...engkorang semua aku tak tau lah...

DNA DSAI ber"MUTASI"?

Ini pun ada kemungkinan juga...kalau kita ambik pendapat depa-depa yang "percaya" DSAI meliwat, kemungkinan besar kita akan dapat jawapan ni...mungkin KJ & Hishamudin akan buat kenyataan macam ni "kita percaya polis & mahkamah telus dalam siasatan kes ini & DSAI wajib memberi DNAnya untuk dianalisis kerana ada kemungkinan DNA DSAI telah ber"MUTASI" setelah 10 tahun...ya...kita tak menolak kemungkinan ini" ( sambil kelip-kelip mata )...

Kenyataan tu aku reka je...bukan betul pun...tapi ni kan Malaysia...apa-apapun boleh...

Harapnya DSAI tak kan bagi DNAnya kepada pihak-pihak yang berkenaan WALAUPUN ada arahan dari mahkamah...aku rasa peguam-peguam DSAI boleh lawan balik perintah mahkamah ( kalau ada ) dengan hujah tahun 1998-1999 DSAI pernah dibicarakan atas tuduhan liwat & DNAnya telah diambil oleh pihak hospital untuk sample pada masa itu.saksi masa pengambilan DNA tu ialah pihak polis sendiri...

Dengan hujah tu aku rasa tak de masalah untuk lawan balik arahan mahkamah...mahkamah kena la tanya pihak polis & hospital mana pergi sample yang dulu & mintak saksi polis & pihak hospital masa ambil DNA DSAI yang dulu tampil untuk bagi penjelasan.mana pergi sample DNA dulu???

Kalau 2-2 pihak tak dapat jawab, terbuktilah diseluruh dunia bahawa institusi PDRM & Hospital di Malaysia takat mana...mungkin lebih teruk dari polis & hospital kat negara dunia ke 3 yang masih bergolak...betoi dak???

Walau macam manapun aku tetap percaya...DNA DSAI mungkin ber"MUTASI"...kah kah kah kah kah kah kah kah kah... ( sambil tumbuk kepala )...ni kenyataan aku kalau otak aku ada dalam kepala lutut aku la...oleh kerana aku yakin otak aku ada dalam tempurung kepala aku & berfungsi dengan baik maka kenyataan aku jadik -

DNA DSAI atau sape-sape tak kan berubah...yang berubah ialah skrip kes liwat 2...berubah mengikut kenyataan DSAI lepas ni, sebenarnya skrip tu tak berubah pun sebab skrip tu tak de lagi...depa baru nak reka tu...percaya la korang-korang......dah lama daaaaaaaaahhh...!!!

No comments: