"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Tuesday, July 29, 2008

Malaysia's Bina Puri wins $90 mln road contract

KUALA LUMPUR, July 29 (Reuters) - Malaysian builder Bina Buri (BPUR.KL: Quote, Profile, Research, Stock Buzz) has secured a 293 million ringgit ($89.87 million) contract for a road project, the company said on Tuesday.

Bina Puri said the new project brings the current orderbook to 2 billion ringgit, which could sustain the company until 2011. ($1=3.260 Ringgit) (Reporting by Soo Ai Peng, Editing by Niluksi Koswanage)

No comments: