"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Sunday, August 24, 2008

UMNO Lancar Gerakan Edar Risalah Fitnah.

Hasil susupan aku dalam markas UMNO petang tadi, aku dapat maklumat arahan dari UMNO untuk mulakan 1 gerakan penyebaran risalah mefitnah DSAI & Pakatan Rakyat.

Apa bentuk risalah tu aku tak tau sebab aku tak dapat tengok lagi & bilik gerakan UMNO pun tak keluarkan lagi.

Arahan meminta supaya jentera pemuda & puteri UMNO menyebarkan risalah-risalah fitnah tersebut dibeberapa tempat stategik antaranya di jalan-jalan utama yang sesak, kawasan-kawasan tumpuan & beberapa tempat yang akan diberitahu kemudian.

Kemungkinan juga risalah-risalah tersebut telah ditaburkan kebeberap tempat utama sekitar Permatang Pauh ketika ini.

Petang tadi jugak petugas Pakatan Rakyat telah berjaya menahan sebuah lori yang sarat membawa banner yang cuba melaga-lagakan komponen Pakatan Rakyat.tadi aku dah ambik dah gambar banner-bannernya tapi sebab kesilpn sendiri, aku terdelete pulak dalam camera aku.

Tapi tak pe...karang aku akan ambik balik gambar tu & aku akan update kat sini sebagai bukti.

No comments: