"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Sunday, August 24, 2008

Zamil Keluar PKR..?

Yang ni bukan cerita sensasi kalau hangpa dok di Permatang Pauh.

Untuk pengetahuan korang, Zamil tak pernah keluar dari Parti KeADILan Rakyat sebaliknya mamat ni TELAH DIBUANG DARI PARTI KEADILAN RAKYAT hampir setahun yang lalu atas kesalahan melanggar disiplin Parti.

Berita mamat ni keluar parti cuma kecoh dalam kem UMNO je tapi dalam kem Pakatan Rakyat, semua depa dah tau mamat ni dah kena buang hampir setahun dah...sapa tak kenal Zamil ni?

Hangpa tanya la geng-geng Permatang Pauh...

Hangpa nak tau sapa Zamil ni? meh aku bagi klu...

Ingat tak kes doktor tertinggal tiub dalam perut lepas pembedahan di Hospital Sungai Petani? BINI ZAMIL LA TU KALAU HANGPA NAK TAU..!

Doktor habaq mamat ni bawak lari bini dia dari Hospital...hangpa ingat tak statement dia lepas doktor dedah dia bawak lari bini dia dari hospital TANPA MEMBAYAR BIL RAWATAN???

Zamil cakap - saya tak lari...bini saya sakit...macam mana saya nak lari?kami jalan selor-selor.........

Khakhakhakhakhakhakha..!!!

Lawak lawak lawak...

Sesumpah + Lawak = Laaaaaa...sumpah-sumpah...

berita awal hangpa klik kat [ sini ] pas tu hangpa cari la sendiri...tak kan aku nak bagi semua?usaha la sikit..!

1 comment:

Anonymous said...

Perisik-Rakyat,

Minta kupas isu diutarakan oleh Din Merican..Pls publish..

Reformasi