"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Saturday, September 06, 2008

Pak Lah Nyaris Tumbang Digasak...

Malam tadi lepas buka puasa, aku tengok berita macam biase... tapi hari ni ada sikit best...

Pagi tadi aku sampai opis macam orang kene loteri... sebab aku dapat sms... sms tu habaq, hari ni acara lompat akan bermula... aku senyum je...

Tengahari lagi best... aku dah macam operator bomba... panggilan kecemasan tak renti-renti, letih aku menjawab.sms tok sah cakap... 1 pun aku tak layan, semua reti tanya update tapi x reti nak top up(hahahaha).

Aku jamin Pak Lah hari ni lagi bz giler... bz call segala MP & ADUN BN... sibuk dok riki lokasi MP2 & ADUN2 BN... khakhakhakha...

Malam tadi aku tengok muka Pak Lah dalam tivitigesuku aku tau dah... Pak Lah tak dan tido hari ni... pertama kali dalam sejarah pentadbiran Pak Lah, Pak Lah bekerja keras-sekeras-kerasnya hari ni.

Hari ni jugak 1st time yang pertama Pak Lah pakai telipon... wakhakhakhakha...

Dalam tivitigasuku tadi aku tengok muka Pak Lah merah... merah sebab kene bodo dekat Pakatan Rakyat... Pakatan Rakyat tengok je dari jauh Pak Lah gelabah seko-seko...

MP2 & ADUN2 BN pun bizi jugak hari ni... bz sebab 1/2 jam skali Pak Lah call depa tanya habaq...

Kah kah kah kah kah...

Sikiiiiiit lagi Pak Lah nak tumbang...

Kah kah kah kah kah kah

No comments: