"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Wednesday, September 24, 2008

Strawberry Heran... Aku Tak Pelik

MELAKA 23 Sept. - Sikap rakyat negara ini yang terus mempercayai pembohongan demi pembohongan yang dilakukan oleh Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim menampakkan ada sesuatu yang tidak kena dalam masyarakat hari ini.

Menteri Penerangan, Datuk Ahmad Shabery Cheek berkata, kalau dahulu seseorang yang berbohong melebihi dua kali tidak lagi dipercayai oleh masyarakat tetapi kini ia tidak berlaku sedemikian.

''Tetapi pemimpin yang penuh tipu helah dan berbohong secara terang-terangan seperti ini masih boleh dipercayai juga oleh sebahagian rakyat," katanya.

-Utusan Malaysia Online

TP - Kah kah kah kah kah... Strawberry, Strawberry... betul la cakap hang tu... pemimpin kaki penipu masih dipercayai oleh rakyat... tak caya hang tanya Pak Lah, Najib, Syed Hamid Albab, Denan Yaakob, Mat Taib, Shahrir, Khir Toyo, KJ dan kawan-kwan hang dalam United Malays Nasional Organisation...

Khak Ptuih..!

11 comments:

Anak Kuala said...

apa nak hairan dato, dunia dah akhir zaman. Orang yang nabi tak ngaku umat tapi di Malaysia dijulang sebagai pemimpin

Anak Kuala said...

pagi nie dah 24hb. mana janji dan tempoh sampai 23hb nie. agaknya pemimpin dia janji 23hb tapi tak sebut pun tahun dia. Dah lah malang nasib pemimpin yang nabi tak ngaku umat tapi lebih malang umat yang ditipu oleh manusia yang kaki AUTA

Buaya-Merah said...

anwar ibrahim kaki penipu....
bodoh mcm unta...hehe

Anonymous said...

betui la Strawberry cakap.. orang tipu lebih 2 kali tak leh caya dah.. tu pasal la RTM dah tipu berpuluh2 kali orang tak caya lansung dah walaupun tak tipu..

Anonymous said...

Betul Si Anwar Penipu...? tapi kenape diorang takut nak buat Sidang Tergempar Parlimen. Buat le, biar kite buktikan kePENIPUAN Anwar... bio dia terduduk tak dpt buktikan 31 MP melompat. Kalo dapat 31 atau lebih MP melompat, bio PakLah Menonggeng... Najib Tertiarap. Amacam ada berani... ha..ah,Takut heh..!
Khaik Ptuih..jugak la ya!

Anonymous said...

Ada jugak manusia2 baghal yang tak tahu membezakan antara janji dengan sasaran

Anonymous said...

biasala...yg sibuk2 psl 916, 23 september ni puak2 umno je..

ntah apasal la dorang ni yg lebih2...pdhl konon nya dorang x percaya anwar?

Anak Kuala said...

dah memang jadual parlimen tak besidang waktu nie, dia berani lah buat statement nak suruh buat sidang parlimen. tak kan nak tunaikan permintaan orang yang nabi tak ngaku umat tu kena adjust semua sidang parlimen. banyak kerja lain dah dirancang. kalau berani tunggu je sidang bulan oktober ni. kalau jantan (memang suka jantan) terus jumpa Agong kata dah ada cukup korem nak buat kerajaan. kalau takde orang jugak bawak semua katak katak dan kerusi (ikea ada, court ade, kayu jati ada) untuk cukup kan korem

Anonymous said...

sebab parlimen tak bersidang laa dipanggil sidang tergempar ..bengap jugak ler anak koala nih.. teloq dah tersentot ..tu pasal ler tak berani sidang tergempar.. puak2 yang dok dapat projek macam anak koala ni pun tersentot teloq.. takut kena bungkuih..

Anonymous said...

PM tipu...
TPM tipu...
Menteri kabinet tipu...
Wakil rakyat tipu...
Polis tipu...
BPR tipu...
Peguam Negera tipu...
Saiful tipu...
Apa masaalahnya kalau Anuar Ibrahim menipu...?

Anonymous said...

Oorang UMphNO memang macam tu.... asyik kuat menipu je... DEB utk orang Melayu tapi dapat kat kroni dan suku-sakat je... yg kat bwh dok terhegeh-hegeh ngundi sbb dirasuah dgn kain pelikat sekupang-dua.

Hanto 49 MP nak belajo pertanian masa bulan posa... MP bukan ada asas pertanian pun. Penipu saje nak lari la tu..! Sama Macam TPM dengan Madah Berhelahnya