"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Thursday, June 11, 2009

Foto Sekitar Kempen Bubar Dun Di Bagan Serai - malaysiakini

YB. Zainuddin Yusuf (ADUN Lubuk Merbau)

YB. Chan Lih Kang (ADUN Teja) yang ni pun semangat dan terus bersemangat! hantam sama UMNgOk/BN! holiaow!!

Karaoke nampak...

Unit multimedia PAS kawasan yang berjaya membawa pembaharuan dalam sebarang acara dan program dijalankan. TAHNIAH! kot ye pun ambik la kerusi... kang buasir.

Pendengar dan penyokong Muslimat antara yang hadir tetap bersemangat bersama anak kecil, buaian takde nak oi... mungkin sudah biasa situasi begini...

Antara ribuan yang hadir... dari jauh dan dekat semata-mata nak mendengar penjelasan krisis politik Perak yang tiada kesudahan selagi DUN tidak diBUBARkan!!

Dah agak dah... gerak khas bukan hari ni la...

Ni Tuan Haji Ismail (Pengerusi PKR perak)... aik! bukan setakat bawa keratan akhbar, satu naskah aji ni bawa... tolong bacakan intisari rancangan TV3suku...

Pimpinan penceramah masing-masing tengah cari ilham nak maki UMngok dan BN...

Orang kuat DS Nizar...Saudara Amran cukup bersemangat dan jelas menceritakan titik tolak krisis rampasan kuasa di Perak oleh Rejim UMNgOk!

Persediaan yang cukup...skrin besar digunakan diluar dewan bagi menampung ribuan yang hadir tak dapat masuk kedalam dewan.

YB.Tuan haji Ramli Tusin (ADUN Semanggol) memberi ucapan pembukaan sebagai YDP PAS Bagan Serai.

Saudara Munawwir selaku pengerusi majlis

3 comments:

Unknown said...

Keadaan nampaknya semakin liat untuk kerajaan Haram membubarkan DUN. Depa dok syok susun atur strategi yang mana nak makan dan yg mana nak suap dulu..heee. Adakah berkesan road show yg dibuat PR kearah mendesak pembubaran DUN ini..? sedangkan si Pekak2 tu semua sedang bergembira dgn kuasa haram yg ada ditangan mereka sekarang?

Anak Lenggong said...

Memang itu caranya orang PAS nak tambah penuhkan kocek ..punya laa sengkek sampai buat muktamar pun terpaksa buat rayuan kat kroni umno..PAS terpaksa berselindung disebalik buat road show untuk buat kutipan duit daripada rakyat kah kah kah

Anonymous said...

belum kena lagi .. hahaha! :p