"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Friday, July 24, 2009

Justice 4TBH (I): Konspirasi Yang Lemah

Lemah... itu je yang dapat aku simpulkan bila membaca apa yang dipanggil pendedahan yang dilakukan diblog Truth For Teoh Beng Hock.

Pertama - Dokumen yang dipaparkan bagi aku sekadar dokumen cap ayam...

Bandingkan dengan dokumen asal dari Pusat Khidmat Komuniti DUN N56 Sungai Pelek dekat bawah ni...
Klik sini untuk besarkan imej.
Klik sini untuk besarkan imej.
Klik sini untuk besarkan imej.

Bandingkan yang dekat atas ni dengan yang dekat bawah... mana satu cap ayam, mana satu cap penyapu... errr... ada sape-sape tau mana Mat Penyapu sekarang..?

Cukup 1 ni dulu... nanti aku bawak keluar lagi. sabar.

9 comments:

Ai Ai Chip said...

Cap Ayam ngan Cap Penyapu, dua-dua pun boleh pakai maa... ada nilai tu... Mari Kita Tengok, Siapa Yang Kenaaaaaa....

Anonymous said...

sama jugak dengan ko punya dokumen.. gempak je lebih..

-thethinker- said...

entah laa.. bila depa buat fitnah , kita tunjuk bukti.. bukan depa nak ngerti , depa cakap , nak tunggu spRM siasat..
cis , kalau laa spRM tuu boleh diharap , dah lama dah kes istana zakaria , kes stadium runtuh , kes MRR2 retak dll selesai ... nii tidak , muncul plak kematian semasa dlm siasatan spRM .. naya laa kami rakyat malaysia kalau nak harapkan spRM dan pdRM tuu ( pasai kami pun bukan ada RM banyak dlm poket )

Dimana UMNO kuat , Disitu melayu merempat.
Dimana UMNO berkuasa , Disitu melayu merana.

Anonymous said...

Kah kah PR dah kena, nak buat lapuran Polis ke tak, hai Polis pun tak boleh percaya, nak bawak Makamah, makamah tak adil,.Makin banyak lah orang PR yang akan terjun tingkap.

Mohd. Rizal said...

Assalam wbt.

Semalam seorang aku melepaskan geramnya kat aku....katanya...dia dah bosan dengan mainan politik & pemimpin2 negara baik kerajaan atau pembangkang. Bila kerajaan buat macam ni....pembangkang kata tak betul, bila pembangkang buat macam tu pulak...kerajaan kata itu tak betul....habis siapa yang betul! Nampak sgt macam dua-dua tak betul, tu le sebabnya hindraf pun dah tubuh parti lain, katanya. Aku kata kita ada akal dan lain-lain pancaindera, kita gunakan setakat termampu....dia hentam lagi....akupun malas layan.....

CUPING MERAH said...

dia sendiri pun tk betul..

tk bleh menilai mana yang betul..

betul2 tk betul..

ko jangan layan orang tk betul camtu

Anonymous said...

Kalau tak terjun tingkap pun, "Abang Besar' sure cari sampai rumah. Ketaq lutut dah depa...... Yang cina lari jadi pelacur kat Hong Kong, Yang keling lari ke India, tak pun join LTTE kat Sri Lanka, Melayu plak, paling tinggi pun kat Lombok je kot...? Hua.. Hua.. Hua....

Anonymous said...

Mohd Rizal tu Brahim katak kirim datang sini kot..,tak boleh menilai mana satu yang betul..takdak pendirian..

Anonymous said...

UBN buat liga sukan komuniti untuk empat acara. Aku ambik 1 contoh takraw je. Sebab semalam aku turut serta.

Johan RM500, N. Johan RM300 Ketiga dan kempat masing2 RM150. Jumlah semua RM1100. Pengadil RM120 + bola 2 biji RM40. Jaring guna yg sediada. Gelanggang free.

Peruntukan diluluskan untuk takraw sahaja dlm mesyuarat bhg sebut RM3500. Mana bakinya? Bajet keseluruhan setiap Dun RM23,000.