"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Sunday, August 02, 2009

Gambar Sekitar Himpunan Anti ISA (4)

Kita minum dulu..!
Datang dan pergi...
PDRM dan FRU cukup pening dengan demostrator kali ni... kejap ada kejap tak ada...
Ait..!
Peace..! dari Bomba...
Justice for TBH
Persembahan pantomim ISA dari NGO yang bersama dengan GMI.
Tiba-tiba timbul kembali dari semua sudut...

9 comments:

Anonymous said...

lain kali kalu nak demo...bawak tin @ kopi @ botol air mineral yang besar....bila tembak bom masukkan dalam botol air mineral...syabas @ tahniah

Anonymous said...

lain kali kalu nak demo...bawak tin @ kopi @ botol air mineral yang besar....bila tembak bom masukkan dalam botol air mineral...syabas @ tahniah

Anonymous said...

Kejap ada kejap tak ada. sah kumpulan2 iblis dan syaitan yang direjam ni. Cepat baca apa2 yang patut... Iblis dan syaitan rupanya makhluk yang ganas dan hodoh ni.

Anonymous said...

Kejap ada kejap tak ada. sah kumpulan2 iblis dan syaitan yang direjam ni. Cepat baca apa2 yang patut... Iblis dan syaitan rupanya makhluk yang ganas dan hodoh ni.

CUPING MERAH said...

NAMPAKNYA PARA2 AHLI DEMONTRASI DAH SEMAKIN MATANG,HEBAT DAN TAU TEKTIK UNTUK MELEPASKAN DIRI..

LAIN KALI HEBAT KAN LAGI...
BIAR ANJING-ANJING TK DAPAT MENGESAN MANGSANYA..TAU-TAU TIMBUL JEE..

TAHNIAH UNTUK PARA PEJUANG..

Anonymous said...

jika tau taktik untok meloloskan diri... maka akan kecoh la kl lagi.. mintak tolong sket leh tak.. cbe menyusah kn tempat lain sket.. menyemak je.. ape kate buat kat taman negare.. elok sket.. tapi jgn musnahkan flora dan fauna..

Meor Paya Jaras said...

Salam.Aku dapat address blog ni dr. Respect Group yg dilinkkan ke email. Aku tak pernah menulis dlm mn2 blog cukup sekadar membaca sahaja tapi hari ni aku nak katakan kekecewaan aku atas apa yg berlaku pd diri dan keluarga aku serta ketidakpuasan hati aku.Membaca komen2 dlm blog ni aku tahu yg korang kata aku pencacai pd kerajaan BN.Maaf aku sokong mn yg baik samada drp BN atau PR.Undi aku tengok calon janji yg baik dan berkhidmat utk rakyat.Aku bukan ahli mn2 parti pun.Aku mengundi di DUN Paya Jaras dan tahun ni aku undi YB Bushro pasal dia memang baik berbanding calon PAS, Khairudin yg hanya muncul masa pilihanraya. Pilihanraya dulu aku undi calon PAS. YB Bushro memeng diakui baik dan berkhidmat utk rakyat kalu tak percaya tanyalah org2 di Paya Jaras..Bukan sebab aku penyokong BN tetapi pada aku calon yg baik harus dia sokong. YB ni sebelum masuk waktu Subuh dah ada kat masjid sama solat. Itu yg aku respek gila kat dia...jd aku nak maklumkan bahawa tak semua org UMNO ni jahat dan tak guna. Ada sebahagian tu yg memang baik.

OK..berbalik kpd ketidakpuasan hati aku.Semlm aku terpaksa melawat bapa saudara aku yg masuk hospital di GH.Aku cakap kat mak aku nak pegi hari ni tapi mak aku nak pergi juga jd terpaksalah pasal bapa saudara aku dah agak nazak.Aku kena ambik mak aku di Pantai Dalam melalui Federal Highway. Aku sangkut dlm 'jammed' pasal korang buat demonstrasi...Lepas ambil mak aku kami cuba lari nak elak masuk KL tetapi tak boleh nak elak juga pasal GH memang kena lalu pusat bandar.Bayangkan perjalanan aku semlm daripada jam 10.00 pg sampai di Hospital pukul 6 petang sebab sangkut dlm jammed...

Ketidak puasan hati aku ialah cuku2lah buat demonstrasi dan kerja2 bodoh ni pasal akan menyusahkan org ramai.Aku tengok lepas demonstrasi tak ada apa pun kesannya. Yg aku heran apasal korang tak buat kat Stadium Melawati ke? Jgnlah disusahkan kami rakyat kerdil dgn perkara2 yg menyusahkan org ramai ini.Habis jln jammed dan org meniaga terpaksa tutup kedai. Korang ingat baik ke menyusahkan org dan tutup rezeki org ni!!!!!

Maaflah, Suka hatilah apa yg korang nak kata kat aku tapi inilah luahan hati aku yg memang sampai bila2 akan aku ingat. Korang ni dah menyusahkan aku dan keluarga aku!!!!!!!!

Anonymous said...

Meor Paya jaras

Kalau tak buat demo sampai bila nasib orang yang tak berbapa atau tak bersuami semasa dalam tahanan 8 tahun....

SS said...

yang kena ISA tu, takde buat kesalahan langsung ke ? dah check apa aktiviti yanag diorang buat sebelum kena ISA ?