"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Saturday, August 01, 2009

Live@Mansuh ISA (20)

Sogo - FRU/Polis mula berpecah kepada 2 kumpulan. 1 gerombolan dikerahkan ke Dataran Merdeka untuk menambah anggota sedia menunggu di sana dan 1 kumpulan lagi masih mengawal di hadapan Sogo dan sekitarnya.

Kelihatan juga sebuah trak water canon FRU kekeringan air.

Seorang peserta GMI disepak terajang oleh Polis anti rusuhan@suruhan di Sogo LRT.

8 comments:

kebayan said...

hahahaha
dah kekurangan air?
maknanya
kalau 1 malaysia bersatu
konpem PDRM kalah!!!!
jgn main2 ngan 1 malaysia ni

Anonymous said...

cilaka punya FRU & POLIS ...KO G JAHANAM LA FRU NGAN POLIS ...PRK KAT PMTG PASIR..BN/UMNO KALAH TERUK DAH..X YAH LAWAN LA UMNO...KTE JUMPA KTE LAWAN ..INGAT UMNO/BN

Anonymous said...

Sepak lagi puak-puak GMI tu..pergi jahanamlah, menyusahkan orang saja. Sumbat dia kedlm lubang taik!

Anonymous said...

babi btl polis..woi polis mne leh sepak org....polis 2 yg menyusahkn

GOMO AL KANTOI said...

SALAM...he he he
KAU NI LAPORKAN BERITA PASAL POLIS JE AWAT LAGU NI BRO???

POLIS PI SANA SINI SEMUA KAU LAPOR....HA HA HA....

BRO??? MINAT NAK KERJA POLIS KE??

Anonymous said...

dia mana ade anu....menyalak kat sini boleh la...mana boleh jadi polis...hehehe....

Anonymous said...

Saya bab-bab pukul, terajang, sepak dan macam-macam lagi tak berani sangat. Takut nanti di Hari Kiamat, orang-orang yang pernah kita siksa akan melakukan pembalasan yang serupa terhadap kita. Bagi yang tak percaya Hari Kiamat, nak buat macam mana? Dah kepercayaan dia macam tu.Bagi mereka, lepas mati habis cerita.Betul ke habis atau ada cerita lain selepas mati.Nak tau lebih lanjut, tunggulah saat tersebut.Setakat ini setahu saya belum ada manusia yang dapat menghindari kematian.

Anonymous said...

penyokong PR seluruh Malaysia..kita pulaukan bekas2 FRU dan polis yg mengganas kita ni bila diaorang dah pencen kelak dan tinggal disekeliling kita..