"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Saturday, August 01, 2009

Live@Mansuh ISA (21)

Ibu pejabat Agung PAS - Semua pempinan tertinggi Parti sedang berkumpul di sini bersama ribuan penyokong yang turut serta.

9 comments:

Anonymous said...

Bodoh punya kerja. Semua bodoh nak cari publisiti murahan!

Unknown said...

I agree with you bro...Sume tu Natural Born Loser

shark said...

bodoh du ekor nih! kalau tak tahu paper baik diam NGOK!!!! barua punya UMNO!

Anonymous said...

pencacai umno ni memeng musibat besar bro....

Anonymous said...

balik jilat bontot najib la pencacai umno

Anwar said...

anwr ko tu lapaq kote....
xdak jobuq nak jolok....
bodh

umno bodoh said...

Komen pencacai umngok ni semua bodoh bodoh..tak ada satu pun yang membina..memanglah orang umno ni bodoh,diperbodoh,dibodohkan,kebodohan,membodohkan diri,bodoh sombong,bodoh piang,bodoh kelu,bodoh sembab,bodoh macam lembu,bodoh bodoh,bodoh bodoh bodoh x 1001 dulu,kini dan selamanya sampai mampus.

Anonymous said...

Jangan le kita membodohkan orang yang sedia bodoh.Malulah mereka.Lagipun orang bodoh ni Allah juga yang jadikan.Nak buat camane kalau dah bodoh.Mereka tak tahu demontrasi bukan hanya ada dinegara kita tapi dinegara lain jugak.Apakah mereka ini semua orang bodoh.Tu la tak baca buku,tak tengok negeri lain,hanya duduk bawah ketiak umngok saja.Tengok Amerika,kita tahu bahawa pemimpin Amerika memang jahat.Tetapi rakyatnya sokong jugak.Jadi diMalaysia orang umngok tak akan nampak kejahatan pemimpin Malaysia melainkan mereka dilahirkan dan dibesarkan diluar negara.Baru mereka nampak.Itu pun kalau mereka tidak buta.

Anonymous said...

pencacai umno ni kalau one to one pun tak berani, inikan pulak nak suruh gi demo. korang jilat ler jubur pemimpin umno kesayangan korang tu sampai mati.