"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Wednesday, July 30, 2008

Top 10 : Objek Yang Boleh Digunakan Oleh Saiful Sebelum Ke Hospital

10 Dildo - Memberikan rasa ngilu dan tahap luka minimum

9 Terung - Mungkin kurang kesan luka tapi membuatkan lubang jubur menjadi besar.Boleh juga disumbat dalam mulut supaya mulut diam

8 Marker Pen - Bukak penutupnya dan masukkan.Akan meninggalkan kesan dakwat.Boleh buat report telah di liwat dan diconteng.Dua kes berbeza tu.

7 Rokok - Pastikan menyala.Tarik keluar sebelum kesakitan menjadi-jadi.Luka akibat kesan lecur.

6 Controller game - Carik mana2 game yang membuatkan controller vibrate dalam satu tempoh panjang.Lebih elok jika controller/gamepad tu member punya.Masukkan keseluruhannya ke dalam lubang jubur.Biarkan selama 5 minit.Ulangi untuk dua tiga kali.Keluarkan dan letakkan balik macam asal.Kesan luka mungkin moderate tapi ada kemungkinan akan dimarah tuan punya controller tu.

5 Sudu dan Garpu - Boleh dimasukkan dan ditinggalkan di dalam lubang jubur dalam kuantiti yang banyak.Boleh digunakan bila ingin makan (jika was2 dengan kebersihan sudu dan garpu restoran).Pasti membuatkan doktor pengsan jika pemeriksaan X-ray dilakukan.Sayang sekali tidak akan lepas pemeriksaan metal detector di airport

4 Lilin - Baring atas lantai/tilam.Angkat kedua2 kaki anda ke atas straight.Titiskan cairan lilin tadi ke lubang jubur.Sensasi haba yang terhasil akan memberikan impak ghairah kepada anda.Untuk memadamkan lilin,masukkan saja ke dalam lubang jubur.Kesan luka yang boleh dikira agak teruk.

3 Gitar - Mula masukkan dari tempat kepala gitar.Jika lubang jubur sangat besar,boleh mula masukkan dari badan gitar.Kesan luka yang sangat besar.Ada kemungkinan akan tertinggal string gitar tertinggal di dalam,boleh dipetik2 bila bosan.

2 Ekzos Motor - Jangan ditanggalkan ekzos motor tu.Pegi aje parking mana2,nampak ada brader motor tengah panaskan enjin,bukak seluar dan masukkan muncung ekzos ke dalam lubang jubur.Buat semua ni tanpa minta kebenaran brader motor tu untuk perasaan thrill.Aku suggest ekzos motor 2 stroke yang banyak asap hitam.Advantage dia boleh claim kena liwat dan boleh claim peliwat anda tak pernah mandi,"objek" penuh daki.Alang2 nak malukan orang,bagi malu tahap maksimum la.

1 Chainsaw@Gergaji Elektrik - Masukkan.hidupkan dan nikmatilah.Tahap luka liwat PALING MAKSIMUM

Sayang,nampaknya sebelum ke hospital,tiada langsung usaha2 untuk menjadikan kes liwat ni satu kenyataan.Aku dah bagi cadangan ni,ko buat la sendiri ya Saiful.Kalau tak berani aku rasa ramai sanggup volunteer nak buatkan.Menyusahkan orang je budak2 macam ni.List ni aku buat ikut apa ada sekeliling aku je (kecuali nombor 1,9 dan 10)

sumber: http://peoplearmy.blogspot.com/

No comments: