"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Sunday, August 03, 2008

Artikel Bangang dari siBeBaL melayunett

Lama dah tak menaip...bukan malas, bukan bz, bukan jugak tak minat...tapi rilex...bertenang...aku perasan ada yang marah bila aku menaip...marah bila dedah kebenaran atau marah sebab "Bangang"??? rasanye marah sebab bangang...bila marah...sabotage blog aku...dasar pencacai x de telorrr...

2 minggu aku kutip tin aluminium carik modal nak angkat domain & skarang ni aku dah pakai domain sendiri...so sindri mau hengat...

sat ni mana-mana yang terasa boleh la tadah telorr tu bagi hanjing jilat...kurang-kurang ada la jugak gunanye telorrr tu daripada berkarat kat bawah perut tu...

Tadi aku bukak TKO, ada 1 artikel best dari melayunett ( jenis melayu yang terperangkap dalam jalur pemikiran sempit )...tajuk artikel - Mana Negara Kebajikan yang dijanjikan? antara isinya - Antara janji utama Pakatan Rakyat ialah Negara Kebajikan. Rakyat mempersoalkan di mana Negara Kebajikan yang dijanjikan memandangkan harga minyak yang dinaikkan mendadak oleh Pak Lah menafikan Negara Kebajikan yang ditawar oleh Pakatan Rakyat.

SAH melayunett bangang...dapat pemimpin bangang, yang sokong lagi la bangang sebab sokong orang bangang...jangan nak nafi kenyataan aku nih...buruk padahnya!

Negara Kebajikan??? malas aku nak jawab...korang pun tau jawapannya...kalau rajin korang jawab la...aku malas nak masuk campur...bukan x reti nak jawab...tapi bila dekat tajuk tu aku dah terang "level" orang macam melayunett ni jadi x payah la aku layan...sape yang layan dia...lagi teruk...

Aku ajar kira-kira politik ( yang ni aku pakai kitab Tajul Kulup ) -

1 - Pemimpin Bangang = Bangang
2 - Sokong Pemimpin Bangang = So Bangang
3 - Layan Penyokong Pemimpin Bangang = La...Ko Pun Bangang...!


1 + 2 + 3 = Pesal La Ko Bangang???


Jadi korang kene faham...x payah layan, tak payah nak terang...biar je depa...kalau depa tanya apa-apa soklan yang kita dah jawab banyak kali, korang tanya balik depa - bangun tido pagi tadi basuh "penis" / "ovari"(betui ke???) x? kalau depa tanya balik apahal...korang jawab je - masam...pas tu biaq depa pikiaq balik sendiri...

Dah...korang pun pikiaq la sendiri apahal aku bagi jawapan tu...malas aku nak terang...

No comments: