"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Sunday, August 03, 2008

RM1000 untuk satu pengundi, kurangkan majoriti

Pilihanraya kecil di Permatang Pauh nanti bakal menjadi pilihanraya yang paling kotor dalam sejarah Malaysia. Menurut sumber yang berada di”dalam” parti pemerintah, misi utama BN hanyalah untuk mengurangkan majoriti kemenangan di Permatang Pauh.

Pada PRU 12 yang lalu, Dr. Wan Azizah menewaskan calon BN dengan majoriti 13,388.

Kerja-kerja jahat akan dilakukan bagi memastikan Anwar Ibrahim menang dengan majoriti yang rendah. Jika majoriti berkurangan satu undi sekalipun, BN akan mengatakan bahawa Anwar sudah tidak lagi popular dikawasannya.

Sumber dalaman tersebut memberitahu, agen-agen BN sudah berada dikawasan Permatang Pauh untuk melaksanakan kerja-kerja jahat ini. Bagi setiap satu undi, agen-agen ini akan membayar RM 1000.

Kepada pengundi di Permatang Pauh, jika ada agen-agen BN datang dan memberi duit, ambil duitnya. Tetapi undilah calon yang anda mahukan. Pemberi wang tersebut tidak tahu siapa yang anda undi kerana “UNDI ADALAH RAHSIA”.

Dan bagi penduduk Permatang Pauh yang terlihat akan kejadian pembelian undi, sila rakamkan dengan kamera, video atau gunakan telefon bimbit yang mempunyai kemudahan kamera dan video. Jika ada bukti pembelian undi dilakukan, boleh hubungi saya melalui email di amin.iskandar@gmail.com.

Kita akan dedahkan segala penipuan pilihanraya ke peringkat nasional dan antarabangsa!!!

-Black

No comments: