"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Sunday, August 03, 2008

Sumpah Liwat Si Say Fool

aSatu Malaysia dah tahu yang Si Say Fool nak bersumpah, dan sudah tentunya sumpah ini akan disiarkan di saluran fitnah TV 3 suku dan TV TV lain yang bersubahat denganya. Rakyat satu Malaya juga bingung dan hairan apa yang nak dibuktikan si Say Fool hingga sanggup bersumpah seranah. Nak kata diliwat..Doktor dah mengesahkan bahawa dia tidak diliwat. Munurut laporan Doktor yang memeriksanya, pungkoknya still OK, tak ada apa apa tanda liwat. Mungkin budak ni nak cari nahas..

Baiklah, kalau nak bersumpah sangat..kita suruh semua sekali bersumpah termasuk IGP, DS Najib and Gani Patail menpertahankan yang mereka mereka ini tidak terlibat dalam konspirasi jijik ini. Beranikah mereka mereka ini bersumpah. Kalau budak Say Fool bersumpah, susah orang nak percaya kerana latar belakangnya tidak sesuci pungkoknya.

Sudah sudahlah...wahai insan insan dibelakang Say Fool, hentikanlah kerja kerja jijik anda. Nasihati budak Say Fool ni agar tidak meneruskan sumpah yang diragui itu. Tak molek didengar dan akibatnya besar terhadap imej agama Islam dan individu terbabit. Ongkos upahan yang kamu kamu dapat tu tidak berbaloi dengan azab Allah sekiranya sumpahan kamu itu dusta. Hentikanlah....

RAW
Astana, Central Asia

No comments: