"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Saturday, September 20, 2008

Rais Yatim "Goreng" Orang Kampung

KUALA KLAWANG: Menteri Luar, Datuk Seri Dr. Rais Yatim berkata, beliau menyifatkan Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai 'main wayang' yang ingin supaya dunia memusatkan perhatian kepadanya agar kes liwatnya dilupakan.

Beliau berkata, Anwar cukup mahir menimbulkan isu baru tetapi isu lama ditenggelamkan dengan kepetahan beliau menyampaikan sesuatu dan kebolehannya menyisihkan fakta.

"Saya ingin menyatakan kepada pembaca akhbar dan penonton televisyen di negara ini, cukuplah sudah cerita Datuk Seri Anwar Ibrahim ini, mari kita tunggu saja kes (liwat) beliau di mahkamah," katanya kepada pemberita mengulas cadangan Anwar mengusulkan undi tidak percaya terhadap Perdana Menteri Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi pada satu sesi persidangan khas Dewan Rakyat.

-mSTAR Online

TP - Kah kah kah kah kah kah kah kah ... Mat Rais pi Kuala Klawang jual minyak... khakhakha... hang masuk kampung ulu-ulu pas tu hang cerita kangaroo buleh terbang pun orang kampung percaya Mat Rais wey..!

Kalu betoi, hang mai la tengah-tengah bandar ni hang habaq mai kat sini cerita hang tu...

Aaa... lupo la pulak... cerita Pulau Batu Putih hang tak ceghita kat kat depa??? Menteri Luar? Tara ni je pemikiran Menteri Luar??? Chait... wat malu Malaysia je...

Cih..!

No comments: