"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Wednesday, September 10, 2008

Umno putuskan: PM

KUALA LUMPUR: Majlis Tertinggi (MT) Umno akan mengadakan mesyuarat khas hari ini untuk menentukan tindakan terhadap Ketua Umno Bahagian Bukit Bendera, Datuk Ahmad Ismail, berhubung kenyataannya yang menyentuh sensitiviti kaum.

Perdana Menteri, Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi, berkata Dewan Tertinggi Barisan Nasional (BN) dalam mesyuaratnya semalam mahu tindakan tegas dikenakan segera terhadap Ahmad, tetapi bersetuju supaya Umno menyelesaikan isu itu kerana ia membabitkan ahli Umno.

"Mereka inginkan tindakan segera dan tegas diambil tetapi memahami ia membabitkan ahli Umno dan prosedur parti memerlukan perkara ini dibawa ke MT," katanya pada sidang media selepas mempengerusikan mesyuarat Dewan Tertinggi BN di Ibu Pejabat Umno di sini semalam.

-Berita Harian Online

TP - Betul tu Pak Lah : "Bersetuju menyelesaikan isu itu kerana ia membabitkan ahli UMNO". Pak Lah ni memang beruk & amat sesuai bagi berruk-beruk untuk berkumpul didalam 1 parti beruk...

Kalau Ahmad bukan ahli UMNO sebaliknya ahli mana-mana komponen Pakatan Rakyat, dah tentu Pak Lah akan cakap "kita serahkan pada pihak polis untuk mengambil tindakan kerana ianya melibatkan sensitiviti perkauman & juga menggugat kesejahteraan awam.orang macam ni perlu diletakkan dibawah pengawasan undang-undang zalim ISA kerana ianya berunsur hasutan"...

Dah jelas dalam insiden ni betapa ahli-ahli UMNO mempunyai kekebalan dari sistem undang-undang.dasar PM babi.

Lepas ni bolehlah mana-mana ahli UMNO buat lagi provokasi perkauman & kita sedia maklum hal ini memang amat dipersetujui oleh PM babi nih.

Memang maklumat yang kita dapat sedikit-sebanyak ada benarnya.UMNO/BN memang akan mainkan isu perkauman dalam usaha menghalanag 916.ini usaha terdesak PM Babi nih.

Hangpa marah aku panggil PM Babi?sukati hangpa la... memang patut aku panggil dia ni Babi sebab ciri-ciri seorang manusia tak dak langsung dalam diri PM Babi nih.elok jadi Babi dari jadi orang.

1 comment:

AkunA said...

ada aku cakap aku marah ko panggey dia gitu?? takde kan...hahahaaa..panggey la lagi...kurang pahala posa kita weiiii