"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Wednesday, October 08, 2008

Mahkamah Sesyen bersambung hari ini, Gaduh Di Mahkamah

GADUH... Rakaman dua lelaki berbalas tumbukan di pintu masuk Mahkamah Sesyen 1 di Kompleks Mahkamah Jalan Duta, Kuala Lumpur hari ini. Insiden pukul 11.25 pagi itu, berlaku ketika berlangsungnya prosiding kes liwat Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim. Kejadian berlaku apabila seorang lelaki berusia 20-an yang memakai pas media berselisih faham dan saling bertumbuk dengan seorang lelaki berusia 40-an dipercayai penyokong Anwar. Anggota polis yang mengawal keadaan di mahkamah kemudian bertindak menahan kedua-dua mereka untuk diambil keterangan. -foto BERNAMA

[DIKEMAS KINI] KUALA LUMPUR: Mahkamah Sesyen pagi ini mendengar sambungan hujahan terhadap kesahihan sijil pemindahan kes liwat terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim ke Mahkamah Tinggi yang ditandatangani Peguam Negara, Tan Sri Abdul Gani Patail.

Anwar tiba kira-kira pukul 10.45 pagi tadi dengan ditemani isterinya, Datuk Seri Wan Azizah Wan Ismail.

Berbanding semalam, ruang mahkamah hari ini penuh sesak dengan kehadiran wakil media dan para penyokong Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu.

Mahkamah mula bersidang pada jam 11.15 pagi.

-mSTAR Online

No comments: