"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Thursday, November 27, 2008

Aik?? ada LINTAH DARAT ke kat kongres PKR? - malaysiakini

BERITA YANG AKU DENGOR!!

Tapak gerai Karnival RM750 untuk selama 3 hari..(keluasan mungkin dalam 10'X20' kot..aku check malam karang..) maknanya 1 hari +- RM250.. ini SAHIH!

kawan aku yang menyewa tadi dok telefon mengatakan Pusat membuat keputusan sewa tapak gerai sehari RM100..dia dah tengok sms yang Tian Chua kirim sendiri kepada kawan2...

aik? ada LINTAH ke yang sedut kat tengah2 sampai RM150?..nak bikin bisnes pun biorlee sepadan dengan konsep "NEGARA BERKEBAJIKAN" atau "MERAKYAT EKONOMI SELANGOR"..

ada sesapa wakil penganjur boleh jawab agar tak berlaku salah faham? kalau ada sebab yang konkrit kita boleh terima, tapi kalau ada pihak cuba mengaut keuntungan RM150 satu tapak maka darablah dengan ke semua tapak..kayolah sajo sajo!..jawab sebelum korang disumpah PANTEK!!

labun KULUP SAKAH!

6 comments:

Unknown said...

Yang baik disokong..yang korap tu..bakar je...jangan kerana racun setitik ...habis manisan sekawah...

Anonymous said...

Sapa lagi,. UMNO la tu???,..

Anonymous said...

Inilah contoh konsep negara kebajikan terbaik. Buat untung gila-gila. Inilah kerja Pakatan Rakyat...

Unknown said...

Jangan cepat melatah...Siasat dulu kebenarannya...Kalau dah jelas nanti barulah kita pakat bakaq sama-sama...

Unknown said...

Tapi kalau yang baik tu apalah salahnya disokong..kan...Seperti menyambung project kandang babi umno/bn dulu tu..kan...Daripada rakyat jelata minum ayaq sungai dari cemaran kumbahan najis babi tu baut apa kan...??

jebat said...

relaxs farouk.
ko jgn kemaruk.
kami d pr sekurang2nya dapat berdebat secara terbuka jika ada apa2 salahlaku. Contohnya seperti tapak gerai. Jadi yg mana salahlaku akan kami protes hingga ke penghujung. Itu lah PAKATAN RAKYAT kalao ko nak tahu. Kami d PR bebas bersuara.
Tdk seperti UMNO, tiada suara bantahan, tiada suara protes apajua salah laku mesti YES. Kami bersyukur kerana terpilih berada d dlm PR, sekurang2nya kami dapat menyuarakan yg hak dan yg bathil.
Anda pula bagaimana Farouk? pernah d beri peluang bersuara d dlm UMNO?