"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Monday, September 29, 2008

Azmin Ali Letak Jawatan???

根据 Azmin Ali (公正党副主席)的部落格发表文章,他已经放弃他在公正党所有的职位。
详情暂时还没有公布。
Menurut Blog Post dalam blog Azmin Ali (Timbalan Pengerusi PKR) telah melepaskan semua jawatan dalam PKR buat masa ini.
Berita selanjutnya masih tidak diketahui.


以下是 Azmin Ali 的声明:
Berikut adalah kenyataan Azmin Ali:

Saya dengan ini mengumumkan bahawa saya, Mohamed Azmin Bin Ali, melepaskan semua jawatan saya di dalam Parti KeAdilan Rakyat berkuat kuasa hari ini, Isnin 29hb Sep 2008. Saya masih memegang jawatan ADUN Bukit Antarabangsa dan Ahli Parlimen Gombak. PC akan menyusul.

http://blog.azminali.com/2008/09/28/PerletakanJawatan.aspx

-Go! Malaysian...

TP - Betul ke berita ni? tapi bila aku klik dekat link dekat atas tu... x dak pun pages tu... aku bukak weblog Azmin Ali dekat [sini] tak de pulak berita tu... last entry ialah pada
Tuesday, September 16, 2008 bertajuk Pakatan Rakyat bersedia untuk mengambil aih kerajaan pusat.

Awat lagu ni? 2 kemungkinan... ade orang sabotaj weblog Azmin Ali atau pun......

Tungguuu......

5 comments:

Mr Green said...

Sila ke laman saya...ada print skrin

Anonymous said...

jealous kot..
husam musa lagi handsome.
saya nampak azmin muram saja dlm gambar2 dgn anwar + husam.
*sniff*x2
like a romance novel.
so touching...

Anonymous said...

"Saya ingin memaklumkan disini bahawa berita tentang perletakkan jawatan saya sebagai Naib Presiden PKR yang telah digembar-gemburkan adalah palsu dan merupakan satu cubaan untuk mengsabotaj diri saya dan Parti Keadilan Rakyat. Saya masih lagi sebagai Naib Presiden PKR dan ahli parlimen Gombak dan ADUN Bukit Antarabangsa"
Harap Maklum.

Azmin Ali.

PENGUMUMAN TERBARU DARI SAUDARA AZMIN ALI

~♥ UmmiAnni ♥~ said...

huhuhu...copot jantungku...sampai takleh tido oooo...sape la gatai tangan buat dajal ni...tembak dengan senapang gajah baru tau....

Anonymous said...

oih...dah kena hack sekali lagi laa...haha..hacker tu tinggalkan pesanan pulak...huhu