"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Monday, September 22, 2008

Pak Lah Bodo...

BAITULMAQDIS 21 Sept. – Perdana Menteri Israel, Ehud Olmert mengumumkan peletakan jawatan dalam satu mesyuarat Kabinet hari ini, namun ketidakpastian politik yang menyelubungi Israel mungkin terus berlanjutan selama beberapa bulan.

Dalam ucapan yang disiarkan secara langsung, Olmert menyatakan bahawa apa yang dilakukannya adalah “sesuatu yang patut dilakukan menurut pentadbiran yang baik.”

Tidak dipastikan bila Olmert akan menyerahkan surat peletakan jawatan kepada Presiden Shimon Peres, namun selepas berbuat demikian beliau akan menjadi pemangku Perdana Menteri sehingga kerajaan baru dibentuk atau pilihan raya umum diadakan.

-Utusan Malaysia Online

TP - Bila sembang pasal Israel/Yahudi semua maklum bangsa ni la yang tahap keras kepalanya maintain 100% 24-7-365. tapi bab politik bangsa bengong macam ni reti bahse jugak, reti jugak depa pikir - “sesuatu yang patut dilakukan menurut pentadbiran yang baik."

Tu cakap pemimpin Israel... sebangsat-bangsat depa, reti jugak depa bila nak jadik bos, bila nak bagi orang lain jadik bos... tau jugak depa, bila depa boleh handle ngan bila depa tak leh handle situasi... yang aku heran dalam Malaysia nih... keadaan dah gawat, ahli parti sendiri pun terang-terang tolak, masih tak sedar-sedar lagi...

Padan la ade yang bagi gelaran teruk-teruk daripada Israel dekat PM Malaysia nih... nasib ko la labu... malas nak tegur dah... kalau dah yang dalam parti sendiri tegur hang tak mo dengar, apalagi teguran dari luar...

Kesimpulannya - Pak Lah bodo...

- The End -

3 comments:

Anonymous said...

12 Sept 2008

Raja Petra (1.30pm)
Tan Hoon Cheng (8.30pm)
Teresa Kok (11.18pm)

This is my feeling on 12 Sept 2008 ... ISA of Malaysia!
912 ... ISA Day

puwa said...

khakk ptuihhh !!!

Nina Nurziana said...

bkn bodo beb...
sengal~
hahhaha~