"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Monday, September 22, 2008

Teresa Kok: I Salute You..!

Hari ni 22hb. September, 2009 dalam TV3, Ahli Parlimen Seputih YB Teresa Kok telah memohon maaf atas keterlanjurannya dalam berkata-kata ketika beliau memberi respon keatas kualiti makanan semasa beliau ditahan dibawah akta zalim ISA.

Sebagai menunaikan janji saya dalam artikel sebelumnya maka saya dengan ini menarik balik dan menghentikan dengan serta-merta kempen gambar YB Teresa Kok yang diterlabikkan...

Untuk YB Teresa Kok, I salute you sebab pantas mengakui kesilapan.

Terima kasih kerana prihatin pada "kami" yang berada dibawah & teruskan perjuangan anda.kami akan sentiasa bersama-sama merka yang menentang kemungkaran..!

YB UMNO/BN ada ke yang berani mintak maaf kalau buat silap??? Khak Ptuih..! (DNA ni khas untuk orang-orang UMNO/BN)

6 comments:

Anonymous said...

salam tpoeng perak! nampaknyer teresa tu dah mohon maaf. Hebat penangan blog yer. Terima kasih atas sokongan tuan. Dari hamba al-banjari!
Lawan tetap lawan!

~♥ UmmiAnni ♥~ said...

tu la...makan leh sebarang makan...cakap jgn sebarang cakap...

walau apapun..syabas kerana cepat tersedar keterlanjuran percakapan...

Anonymous said...

since teres dah mintak maaf, saya pun mintak maaf kutuk dia kaw2...

next time betapis sikit bila bercakap..dgn keadaan ekonomi semasa ramai yang sensitive

Anak Kuala said...

kalau setakat mintak maaf kemudian mengata orang apa guna. boleh kata utusan yang belitkan cerita. pi check dulu kat malaysiakini statement dia selepas pagi kena bebas tu. artikel 19hb sept, "MAKANAN SEPERTI ANJING DAKWA TERESA". yang aku pelik, dia nie dari dulu tak pernah suka kat melayu dan islam, sekarang ni ramai orang melayu dan islam bela dia. dia sudah bagi makan benda tu ka kat korang

Anonymous said...

baguslah kalau dia dah mintak maaf,tapi aku tak tengok lagi,ade kat youtube?yang aku dgr dgr die ckp lebih baik sikit dari makanan anjing.ape beza nya tu?

Anonymous said...

tunggu pak lah dengan bijan ja minta maaf..
lpas tu ltak jawatan..
baru gmbaq depa xletak terlabik dah..