"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Thursday, September 18, 2008

Sidang media khas Anwar jam 2 petang

PETALING JAYA, 18 Sept: Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim akan mengadakan satu sidang media khas di ibu pejabat PKR hari ini jam 2 petang.

Menurut satu kenyataan petugasnya, sidang media ini berkaitan dengan perkembangan terbaru usaha untuk membentuk kerajaan baru yang diusahakan oleh beliau dan Pakatan Rakyat.

3 comments:

Buaya-Merah said...

kita tgk ape yg ditemberang lg si anwar ibrahim..
Mat Jenin malaya..hehe

Anonymous said...

tiap2 org ade cita-cita masing2. so.............ko jgn nak jeles ngan DSAI sbb ko x leh nak kalahkan dia.

wkakakaka...............

Anonymous said...

wakakaka....
kalu DSAI habaq awal2 kat Pas ramai melompat dr islam kompom x kena title mat jenin...sabor jek ler..