"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Wednesday, December 24, 2008

Laporan ‘Kehidupan TKM 1 Terlampau’ sedang disiapkan - malaysiakini

Kelab bekas-bekas pegawai TKM 1 sedang menyiapkan laporan yang dinamakan ‘Kehidupan TKM 1 Terlampau,’ untuk diserahkan kepada pemimpin de facto Anwar Ibrahim dan Presiden keADILan Dr Wan Azizah Wan Ismail.

Laporan berkenaan akan diserahkan dalam masa terdekat.

Kami difahamkan laporan tersebut memuatkan beberapa salah laku Fairus sepanjang 10 bulan berkhidmat sebagai TKM 1 Pulau Pinang.

“Ia mengandungi dokumen beserta dengan foto berkaitan,” jelas salah seorang bekas pegawai berkenaan.

Pihaknya mengambil tindakan tersebut setelah Mohammad Fairus Khairuddin tidak menunjukkan sebarang perubahan positif dan keinsafan untuk berubah, termasuk membaiki sikap buruknya.

“Dia bukan sahaja terus berlagak bodoh sombong, bahkan terus menipu dan mengkhianati amanah rakyat,’ ujarnya.

“Kami menggunakan saluran dalaman dahulu, bagi membuktikan kepada pimpinan bahawa Fairus tidak layak sebagai TKM 1,” ujarnya.

Katanya pihaknya berharap pimpinan mengambil tindakan drastik bagi menyelamatkan imej Pakatan Rakyat sebelum terlambat.

Ditanya jika pimpinan tidak bertindak seperti diharapkan selepas menerima laporan tersebut, dia berkata, “Itu petanda keADILan bakal menempuh malapetaka pada pilihan raya akan datang.”

Menjawab soalan sama ada laporan tersebut berkaitan dengan apa yang pernah didedahkan Alahai... Fairus, dia berkata “Ya, hampir 99 peratus.”

-Alahai... FAIRUS TKM 1 Penang !

6 comments:

Anonymous said...

bagus,..beramuk lah korang,.
biar mampus PKR,//hahahahaha

topeng ni dah tentu masuk group anti-TKM1,..

klu fairus diganti oleh org yg topeng sokong,.ade le habuan skit2,..heheheh

Mr Joker said...

Anon 3:25 - hang memang betul2 totok UMNO... bila sebut UMNO memang x leh pisah ngan RM RM RM...

Kalau aku nak habuan, baik aku jadi blogger UMNO, dh tentu masyuuuuuuukkkkk...

Brp UMNO bayaq hang sekali hang komen???

wang besar wang besar wang besar...!!!

Anonymous said...

PKR semakin kacau bilau... PAS makin tertekan kerana sukar nak laksanakan Hudud, akibat bantahan daripada DAP... Ini semua menjurus kepada kehancuran Pakatan Rakyat... Tunggulah masa dan ketika untuk kehancuran itu akan tiba nanti...

Anonymous said...

bn yg tunggu masa nak hancur

Anonymous said...

Tak payah lah nak marah orang kutuk PKR. Memang nak lingkup dah tu. Semua masuk sebab nak mangangkat Anwar naik jadi PM je, perjuangan bukan jelas sangat, sekadar cakap2 je. PKR pun parti yang kutip hasil buangan daripada parti lain, lagi lah banyak orang bermasalah berkumpul dekat situ.

Anonymous said...

Kalau orang kutuk sikit PKR terus kata pencacai lah, dibayar lah, orang tak boleh ada pendapat sendiri ke? Ingat semua orang menyokong PKR ke? Uwwekk..