"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Sunday, December 21, 2008

Panas: Debat Husam Musa & KJ - malaysiakini


Sedikit Ringkasan Dari Debat Semalam.

8 comments:

Asrol said...

kj ni debat ke jual minyak ubat?
tak pro lasung dia ni debat.kecoh giler.pastu jawab soalan dangkal, tadak fakta kukuh. Teruk KJ kena belasah .wkahakhakaa..jerit panggil tok mentua.waaaaaaaaaaaaaaa..wkahakah

KJ :jatuh my water face di kelate...

Dr Agus : Kalau YB jadi ketua pemuda UMNO Malaysia, adakah YB akan terus memperjuangkan Hukum Hudud di Malaysia.

KJ : Secara jelas,kita teruskan apa yang ada, itu dasar kerajaan barisan nasional.

Ya bagus, bagus,
aku suka KJ naik jadi ketua pemuda UMNO...wahakhakahka...

Abis la peluang firaun kecik nak jadi ketua pemuda.
kwhakahkaa


tapikan, yb husam tu nampak cool jer dlm debat ni.

Biar kj jadi ketua pemuda, biar cepat UMNO hidup (reverse)
wakahkahaka

Re!D [TeaSeRS] said...

kj pandai ckp je...
tp asa x de...
poorah...!!! :)

Anak Perelih said...

KJ macam Mat Gay aje... baju ketat.. batik pulak tu... hahahha macam 70an...

Anonymous said...

Ah! Pandailah korang nak kritik KJ dan Husam berdebat... Cuba korang berdebat macam tu, boleh ke? Mau 'terkucil' bila kena serang dan tak dapat jawab... Bagi aku, jawapan daripada KJ lebih intelek dan bernas daripada Husam..

Anonymous said...

Bagi aku jawapan KJ lebih pelik dan hampas daripada Husam.. rasa2 aku anak aku pun boleh menang kalau debat dgn KJ nih..

Anonymous said...

kalau kita baca kat sini,kita akan tahu yang hujan Husam lebih lemah berbanding dengan KJ.baca lah kat situ dan korang akan faham kenapa aku kata macam tu.

Anonymous said...

Tiada menang atau kalah dalam debat tersebut. Bagai menentang orang jahiliah itu yang aku nampak.Moralnya jangan sampai anak anak kita islam pada nama........

Anonymous said...

Nak kritik lebih2 pun tak guna. Yang tengok boleh lah nak cakap banyak. Cuba sendiri pergi sana tengok macam mana cakap. Hebat ke tak..Entah2 terkucil sampai sana.