"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Sunday, December 21, 2008

PAS umum calon 1 Januari

PAS hanya akan mengumumkan calonnya yang bakal bertanding dalam pilihan raya kecil kerusi Parlimen Kuala Terengganu pada 1 Januari ini.

Ia diputuskan pada mesyuarat Jawatankuasa Kerja Pusat PAS di Kuala Terengganu dan diumumkan oleh Presidennya, Datuk Seri Abdul Hadi Awang sebentar tadi.

-Thinking of Life

5 comments:

Dr. Abdul Wahab Arbain said...

Salam,
Saya berpendapat Mat Sabu lebih baik bertanding dalam kawasan yang akan dikosongkan oleh BN dalam tahun 2009.

Hijat Panjang... said...

salam...

saya pun SETUJU dengan cadangan Dr.Wahab bahwa Y.B Mat Sabu lebih layak untuk bertanding sebagai calon P.36 Parlimen Kuala Terengganu...

Anonymous said...

pendapat hya pendapat,..

rasa rasa pas kaw paling layak buat keputusan

Anonymous said...

PAS is in conflict right but Hadi denied it.everyone knows that PAS is having some difficulty right now due to misunderstanding within decision making.they have 3 names suggested for KT by-election.who's the lucky one,eh?

Anonymous said...

Kita orang luar KT sokong je sapa yang jadi wakil.Tapi ini taktik sangat bijak.Dah boleh tau kelemahan musuh.......
Silap gaya letak kura kura cat hijau tengah bulat pun boleh menang
hehehehehehehehe