"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Thursday, January 01, 2009

Haji Wahid Endut Sah Wakili PAS Dalam P-036 - malaysiakini

Update 11:23pm Sebentar tadi, Presiden PAS Tuan Guru Haji Hadi Awang mengumumkan bahawa calon yang akan mewakili PAS dalam Pilihanraya Kecil P-036 pada 7hb, Januari, 2009 ialah ADUN Wakaf Mempelam, Haji Wahid Endut.

Bagi yang belum kenal siapa Haji Wahid Endut, boleh tengok rakaman video dibawah.


Berita lanjut bakal menyusul...

8 comments:

Anonymous said...

PAS AKAN KALAH ! TENGOK LAH !

Anonymous said...

SAPE KATE, INSYAALLAH PAS MENANG PUNYE. TAKBIR...

Anonymous said...

letak penyu pun PAS akan menang....takbir

Anonymous said...

kalini isu org luar org dalam juak2 umno dah x leh pakai...

Anonymous said...

hehe...kalau dlm berita tv3 kita lihat isu babi,syaitan, kalau pembangkang ckp mesti jadi isu utama.korang yg sokong BN ni masih tak sedar2.jd lah org yg duduk tengah2 ker..berfikiran terbuka.kita ni org islam melayu tapi negara ni kita buat sikit2 islam.bila ada masalah berkenaan islam kita duk mencari idea nk selesai isu itu....mcm lah kita ni baru je peluk agama islam.korang cubalah duk depan kedai nombor...duk kat area bukit bintang...rasa2 korang bolih x selesai masalah tu...pemimpin kita org islam pun x bolih selesai.....ader beraniiiiii!!!!!!

Anonymous said...

PAS akan kalah kalo UMno guna taktik kotor dia. sebab UMno ni macam Yahudi !

Anonymous said...

YB Hj Wahid Endut adalah YDP Kawasan Kuala Terengganu...

kalau dlm UMNO sama taraf dgn Ketua Bahagian...

jadi, sedang elok lah tu...Ketua Bahagian Umno lwn YDP Kawasan...

cuma nama YB Wahid tidak popular di peringkat nasional...tapi beliau cukup terkenal di Terengganu dan telah mewakili DUN Wakaf Mempelam sejak pilihanraya 1990 hingga lah sekarang ( belum pernah kalah bertanding dan menjadi ahli exco ketika PAS memerintah Terengganu 1999~2004 )

Anonymous said...

Siapa pun calon pilihan PAS, pastinya mereka ada alasan sendiri. Jika YB Wahid Endut merupakan calon yang berwibawa dan disenangi oleh penyokong PAS maka itu merupakan satu cabaran hebat kepada UMNO. Apapun, itu bukan beerti PAS boleh menang mudah. Tanpa usaha dan kempen yang kuat dan bersungguh-sungguh, mereka takkan menang...