"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Saturday, August 09, 2008

Blog kurang ajar itu milik tunangan Azilah?

Salah satu komen yang aku perolehi di dalam artikel yang lepas [yang mana satu azila] memberitahu bahawa blog wanita yang celupar ini adalah milik tunangan AZILAH, individu yang sedang di dalam perbicaraan Pembunuhan Altantuya.

ni komen yang aku maksudkan....

Anonymous said...

korang tahu dak minah ni sapa? Minah ni Azilah, tunang dia la yang dituduh membunuh altantunya. Dia juga ada masa altantunya dibawa masuk kereta didepan rumah razak baginda. Tapi dia tak kena tuduh pulak. Masa kat mahkamah dia cuba cover untuk tunang dia. Dia juga salah seorang body guard isteri TPM.
Terima kaseh kepada penghantar komen.

Aku pun menggonggle kan diri untuk mencari kebenaran tentang fakta tersebut dan aku temui .... di dalam WIKIPEDIA ....nama tunangan kepada AZILAH.

NOR AZILA BAHARUDIN, 29, TUNANG CIF INSPEKTOR AZILAH HADRI
NOR AZILA BAHARUDIN, 29, TUNANG CIF INSPEKTOR AZILAH HADRI

Kalau melihat kepada rupa .... dua makhluk ini berbeza parasnya. Mungkin kerana tudung ... aku tak pasti. Tapi kalau lah benar blog tersebut milik minah tersebut, maka tidak hairan lah kenapa dia tidak suka kepada Anwar kerana sekiranya Anwar menjadi PM, perbicaraan itu mungkin akan berubah keputusannya.

Kalau korang nak buat kajian lagi ... sila ke WIKIPEDIA

-radenjowo

2 comments:

The "Very Real Malaysian" said...

wei sengal... ni nor azila baharuddin... tunang si azilah...
yg dlm kete ngan altantuya tu, namanya rohaniza roslan....
yg tu dulunye keje kat ipd pj tp bila boy dia dh masuk penjara, dia kena tukar kat D1 bukit aman....
kau nie...itu pun kompius ke...
bacelah kat wikipedia tu betol2...
penat aku letak gambau dgn keterangan skali kat bwh gambau tu...

p/s:camne nak pi kat blog pompuan tu sengal tu...
azilazilah.blogspot.com kn?
aku try tp aku nie bknnya invited readers...

The "Very Real Malaysian" said...

klu korang nak tahu...
aku ni sbenarnya pro bn....
tp aku x suka pemimpin skrg nie...
peranagi sume mcm sial...
nak2 pulak si paklah bangang ngn najib 2...
pentingkan diri sendiri...
yg boleh diharap pun aku rasa muhyiddin, rais yatim, ngn mukhriz anak mahathir....
nazri 2 jgn cerita le...
mcm celaka aje...
aku ni penyokong kuat tun dr mahathir....
mcm bese, aku mmg x sokong anwar tp aku sokong r apa yg korang ckp....
jahat2 anwar tu pun, dia manusia gak...
jgn dipanggil babi mcm pompuan sengal tu panggil..
kan ke x elok... bedosa namanya 2..
elok2 TUHAN jadikan kita manusia, dia panggil manusia 2 babi plak...
hei.. x paham aku pompuan nie.....
agaknya bla boy dia telepas n tengok blog dia, mesti dia ckp mcm nie...
"knp Lala panggil Anwar tu babi? sy tahu, awk bencikan dia..sme juga mcm sy..tp sejahat2 dia pun..
dia tu manusia. jgn dipanggil babi.
kan bedosa panggil org lain dgn nama yg dia x suka...
klu dari dudlu sy tahu perangai Lala mcm nie, baik kita x pyh couple n tunang..
baik sy betunang dgn aniza...
bhsnya lg sopan dan elok dari awk."
he..he....hee..........
Jadi x skrip aku???