"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Saturday, August 09, 2008

Kenduri kesyukuran untuk brader Bakaq

All right! Brader Bakaq pun dah lepas tapi mungkin ramai dari kita yang masih tak tau hujung pangkal apa yang berlaku. Kita pun tak tau lepas ni, sapa pulak yang kena. Aku dok rasa, kalau BN makin teruk, mungkin depa akan lebih kelam kabut. Masa tu, depa tak peduli dah, mungkin sapu saja sapa yang ada.

Bila ramai member-member yang cadangkan kita lakukan sesuatu, memang patut kita buat sesuatu. Apa yang perlu dibuat, kita boleh bincang sama-sama. Tapi bila? kat mana? Macam mana?

Nak kumpul bloggers ni pun satu hal. Satu Kuala Lumpur, satu Kuala Krau, satu Kuala Kangsar. Jadi aku pakat dengan member kat Permatang Pauh, kot-kot boleh organise satu perjumpaan diantara bloggers. Dan dia pun bersetuju. Dan dia sedang mencari tempat yang sesuai, nak cari orang bancuh teh, cari orang buat roti jala.


Agenda utama ialah doa kesyukuran brader Bakaq dah bebas dan kita minta brader Bakaq hadir untuk jadi penceramah utama.Lepas tu, kita lantik sorang fasilitator, dan bincang la apa yang patut dibuat. Jangan jadi macam mesyuarat cawangan Umno dah la.

OK, tentatively, majlis tu akan dibuat seperti berikut.

Tarikh: 16.8.08
Masa: 4 petang (seebelah pagi, kita tengok Hari Pencalonan Pilihanraya Permatang Pauh)
Tempat: akan diberitahu kemudian.


Ini cuma cadangan, dan kalau ada idea-idea lain, tolong bagi tau. Dan sapa-sapa yang boleh hadir, minta confirm kehadiran. Takut nanti, buat kuah roti jala sebelanga, yang datang berduyun.

-Republik Kata

1 comment:

BARISAN RAKYAT said...

nak sangat pergi.apakan daya , musakah melanda.Sampaikan salam dan salute buat bro bakar