"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Saturday, August 09, 2008

Tunang Azilah Hina Calon PKR Permatang Pauh.

Aku quot dari blog azilah azila ( azilah fiance ) dari postingnya bertajuk Brother Anwar Bin Ibrahim bertarikh 8.8.2008 :

"Salam.. akhirnya kena jgk BABI ni dihadapkan ke mahkamah.. Kesian kan. ye ke kesian kat dia.. i have to think twice. To saiful, congratulation, semoga anda akan dapat pembelaan yang adil. What ever it is still lagi ada umat di luar sana yang masih percaya & still menyokong BABI nie. what to do itu hak masing2 but can't u people see what his trying to do. He try so hard to be prime minister. LAYAK KE ??? & he will do anything thing termasuk menjulang maruah & agamanya sendiri untuk mendapatkan jawatan itu. To BABI, pls remember, what's goes up will go down too.

Back to our days at Shah Alam High Court, I still waiting for Azilah to be release from the murder charges. As our wedding dress dah ready 2 years ago kan.. so harap2 both of us dapat rasa memakai that baju.. Agak nya if this case tak jadikan.. maybe anak kami dah umur setahun lebih.. haha.. whatever it is after this tak ada lagi yang nak guna this murder case sbg bahan politik mereka. Cukup2 lah.. If BABI convicted dia hanya akan serve 20years max in jail but for 302 case.. ini melibatkan nyawa 3 innocent man. Don't try play fool with it..


Lepas ni, mesti ada macam2 lagi isu yang akan dibangkitkan oleh BABI.. if x caya kita sama2 nantikan. Kesian Pengundi Permatang Pauh, kena tipu dek BABI nie.. haii.. BABI hanya berani tanding kat this area coz dia tahu kawasan dia but jangan nangis if dia kalah.. Jika BABI still ada simpan niat buruk kepada case kami ini, BABI akan mendapat susah dan kita semua akan menjadi saksinya. AMIN. Ingatlah doa orang teraniaya selalunya di makbul oleh ALLAH."


Nah...inilah dia mentaliti seorang tunangan kepada petugas penguatkuasa...malas nak komen banyak-banyak buat masa ni...kang tak pasal-pasal aku kene C4 pulak kang...

Tinggi angan-angan minah ni...tercapai atau tak...hanya Allah yang tau...

Lu fikir la sendiri..!

3 comments:

Anonymous said...

wakakakak ... kelakar gambar PM dan TPM terbalik tu

Mr Joker said...

aaa? gambar PM n TPM ke tu???

uih...nasib hang bgtau...x perasan pun...

:)

Canser vs B17 said...

Minah ni ok ke tak ok, aku baca dia punya karangan macam biul semacam je.

Aku kompius ni...