"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Friday, December 12, 2008

Reformis Telanjang Lancar Perang Bugel Terhadap DSAI...!!!

The People's Reform Movement (Reformis) has declared a 'nude war' against Pakatan Rakyat supremo Anwar Ibrahim.

reformis president ramlan abu bakar 121208 02At a press conference in Kuala Lumpur this afternoon, its president Ramlan Abu Bakar said the opposition leader must take responsibility for the Selangor government's 'failure' to address the plight of the poor in the state.

Previously, Reformis had declared a 'nude war' against Selangor Menteri Besar Abdul Khalid Ibrahim and had threatened to strip naked and "stalk" him.

According to Ramlan, the opposition alliance had failed to fulfill its March 8 election manifesto.

7 comments:

Anonymous said...

Hentikanlah reformasi jalanan bertelanjang ni. Buat dosa je. Tak tau ke berbogel tu kena buka aurat. Buka aurat tu berdosa. Dah tak ada harga diri ke sehingga sanggup berbogel asalkan puas hati? Bnyak lagi cara lain kalau tak puas hati. Cuba gunakan akal fikiran yang waras yang Allah Taala kurniakan tu...

Anonymous said...

biaqlah dia telanjang boleh aku tangkap gambaqnya dan siar dalam internet untuk tuntonan seantero dunia....kah!kah!

Hijat Panjang... said...

salam..

sapa dia mamat presiden reformis ni hah..??? ramlan abu bakar..?? mai kot mana la pulakk ni..???

pelik betoi laa...jangan satgi jadik cam ust ramlang porigi sudahhh... di kambin itamkan supaya provokasi yg bukan2..lepaih tu kena buat pengakuan sumpah pulak pasai dipaksa oleh manusia yang berselindung di balik kain tabir, penakut nak tonjolkan muka...gunakan pihak ke-3,third party protes tu protes nii...

walaupun aku ni takla reformis awai-awai dari reformasi 1998, dan aku bertanya dgn ramai yg sejak awai reformasi, takdak sapa yang kenai ahli2 pertubuhan REFORMIS ni yg kononnya depa ni reformis...

kalo depa ni bogei mahupun telanjang bulat...burok perangai dan huduh sangat laa..tua2 dok bogei...takdak kemaluan ka..???

musti ado sesuatu nihh..

Anonymous said...

oi ramlan....ko tak ubah seperti barua umno yang suka memecahbelahkan umat....ko nak jadi macam saiful ker? ingat sikit ramlan....apa yang ko cuba tunjukan? korang bogel apa yang ko dapat?!

50tahun umno memerintah bangsa melayu dibodohkan dek kaum sendiri napa ko tak bogel masa tu huh? takdak otak punya melayu....orang macam ko ni layak dok hutan lagi baik!!!

Anonymous said...

biarkan laa diaorg nak bogel...
kang muka diaorg kan mcm kulit bab*...mane ade kemaluan dah...
kita jadi tukang tengok ajer laa ramai2 nanti

Unknown said...

salam.

mungkin "berbogel" ni semata-mata taktik untuk mendapat perhatian.gila apa nak berbogel tgh2 khalayak ramai.nak separuh bogel pun dah terasa malu yang amat.kalau dorang betul nak berbogel depan Anwar ngan Khalid,ramailah nanti yang pengsan tengok "barang-barang" yang ada.hahaha.

Anonymous said...

elok pun dia bogel...boleh aku tengok kote dia ni sunat ke tak, besar mana kote dia...bulu lebat ke...muakakakka