"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Wednesday, August 06, 2008

Kemana Say Fool & The "Gong" selepas Ni..?

Assalamu'alaikum...

Bollywood? Hollywood? Las Vegas? Mexico? United Kingdom? Guantanamo?...agak-agak korang la...mana haluan si Say Fool & the "gong" lepas ni kalau betul laporan HKL macam yang digembar-gemburkan kelmarin?

Laporan dah buat..."saya kena liwat...pungkoq saya telah diceroboh...bos saya ceroboh belakang saya...saya tak rela ( tapi saya tak lawan... )...saya sedia bersumpah..."...

Ini kes berat ni...bukan kes raba-raba...bukan kes rogol...bukan kes bawak lari anak orang...bukan kes bawak lari bini orang...ini kes SODOM...korang jangan main-main dengan sodom ni..!muka dah masuk paper...1 Malaysia dah kenal...yang kena sodom, Pak Sedare yang kene sodom...tunang yang kene sodom...semua orang dah kenal dah muka-muka ni...bukan takat Malaysia je...1 dunia dah tau dah..!

Rasa korang la...berani ke si Say Fool ni bersumpah lepas ni kalau betul laporan HKL tu mengatakan Anwar tak terlibat meliwat Say Fool..?

Tak tahulah aku...setakat ni semuanya sekadar spekulasi...belum secara rasmi...hasil laporan tu belum diputuskan secara rasmi.setakat ni tak de sumber yang dapat sahkan perkara ni...tunggu je la...kalau tiba-tiba ada antara nama-nama penting kat atas tu tak dapat dikesan...paham-paham la kan...mungkin dah ambik tiket Firefly x pun Air Asia...

Duit dah banyak...malu..???aku tak fikir muka-muka ni reti bahasa "malu"...entah-entah lepas ni balik dengan muka lain...Face Of...tunggu je la...

No comments: