"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Wednesday, August 06, 2008

Minyak Tak Turun, Bee End Mesti Turun

Dikala harga minyak dunia melambung naik, pemimpin Bee End kata Malaysia juga kena naik harga minyak, tak naik kalu, negara akan muflis.Malahan diminta pula agar pandai pandailah rakyat belanja berhemat, susah senang akibat minyak naik tanggung sendiri. Kerajaan tak boleh bagi subsidi lagi, negara akan rugi, sikit masa lagi negara akan jadi papa kedana.

La ni..harga minyak turun pemimpin pemimpin Bee End kata, kita AKAN kaji..kaji..kaji..harga minyak dak jadi tak penting, kes liwat 2 perlu diutamakan. Maka hebohlah media media pro Bee End canang issue liwat..liwat..liwat. Berita minyak turun digelapkan segelapnya sepeti kementerian kegelapan malaysia.

Bila minyak turun, Pemimpin2 Bee End bisu seribu bahasa. Masa minyak naik dulu, semua pemimpin2 bee end lantang bersuara sokong..sokong..sokong, maka parlimen pun luluslah usul minyak naik.

Mungkin juga pemimpin2 bee end ni masih tidur dan bermimpi minyak naik lagi. Mereka lupa...lupa...lupa.. yang rakyat dah tak boleh tidur kerana kelaparan sebab minyak naik. Barang barang mahal, duit tak cukup nak makan. Maka rakyat lapar...lapar...dan lapar...pemimpin2 Bee End...kaut..kaut..kaut khazanah negara, dah kenyang tidur..tidur..tidur.

Puih...brangsat...tak mahu cerita panjang..pendek kata..kita turunkan saja Bee End Sekarang. Ayoh rakan rakan permatang pauh, mari kita sama sama kuburkan Bee End satu persatu...jangan bazirkan walau satu undipun untuk Bee End. Ingat..perjuangan menguburkan Bee End bermula di sana, jangan hampakan harapan rakyat...Kita perlu percaya DS Anwar Boleh!! pemimpin2 PKR berkebajikan boleh!! dengan syarat Bee End diturunkan dulu.

BEE END TURUN, MINYAK TURUN....AYOH! KUBURKAN BEE END DARI MUKA BUMI INI.

Raw
Central Asia

No comments: